Obiectul contractului de servicii constă in elaborarea Planului urbanistic zonal, inclusiv a studiilor aferente si a documentatiilor de obtinere a avizelor faza PUZ, Tema de proiectare si a Studiului de Prefezabilitate pentru obiectivul de investitii "CONSTRUIREA ŞI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII - IASI ".
Prestatorul se obligă să presteze, pe întreaga durată a contractului de proiectare, şi în c...
Obiectul contractului de servicii constă in elaborarea Planului urbanistic zonal, inclusiv a studiilor aferente si a documentatiilor de obtinere a avizelor faza PUZ, Tema de proiectare si a Studiului de Prefezabilitate pentru obiectivul de investitii "CONSTRUIREA ŞI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII - IASI ".
Prestatorul se obligă să presteze, pe întreaga durată a contractului de proiectare, şi în conformitate cu obligaţiile asumate, următoarele servicii, constând în, dar fără a se limita la următoarele:
ETAPA 1 LOT 1
A. Plan Urbanistic Zonal ( PUZ) inclusiv studii aferente si documentatii obtinere avize faza PUZ.
1. Intocmire documentatie de urbanism PUZ pentru realizarea obiectivului de investitii;
2. Prestarea serviciilor de elaborare a pieselor scrise si desenate componente ale planului urbanistic zonal;
Documentatia PUZ va cuprinde:
Piese scrise, respectiv memoriu tehnic explicativ care va cuprinde prezentarea investitiei propuse, indicatori propusi, modul de integrare a acesteia in zona, prezentarea consecintelor economice si sociale la nivelul unitatii teritoriale de referinta
Piese desenate, respectiv incadrarea in zona, plan topagrafic /cadastral cu zona de studiu actualizat, conceptul propus-plan de situatie cu prezentarea functiunilor a vecinatatilor si a limitelor servitutilor propus a fi instituite, modul de asigurare a acceselor, utilitatilor.
3.Documentele contractului de prestari servicii:
- Avizul de oportunitate al arhitectului sef inclusiv documentele necesare obtinerii acestuia;
- Documentatia PUZ si Regulament Local de Urbanism solicitate in certificatul de urbanism;
- Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului;
- Ridicare topografica cu viza OCPI actualizata cu mentionarea vecinilor (inclusiv regimul de inaltime al cladirilor invecinate)+ PV Receptie;
- Studiu geotehnic si de stabilitate si Referat de verificare la cerinta Af;
- Raportul informarii si consultarii publicului conform Ordin 2701/2010;
- Documentatiile si studiile necesare obtinerii de avize, acorduri conform Certificatului de Urbanism nr.643/18.03.202, anexat.
Avizul de oportunitate al arhitectului sef
Documentatia necesara obtinerii avizului de oportunitate cuprinde :
- piese scrise, constand in memoriu tehnic pe specialitati, care va cuprinde prezentarea investitiei, indicatorii urbanistici propusi, modul de inregistrare a acesteia in zona , prezentarea consecintelor economice si sociale la nivelul unitatii teritoriale de referinta, categoriile de costuri, propuneri privind metodele de informare si consultare a publicului cu privire Ia elaborarea planului urbanistic zonal, etc ;
- piese desenate, constand incadrararea in zona, plan topografic/cadastral cu zona de studiu actualizata, conceptul propus - plan de situatie cu prezentarea functiunilor, a vecinatatilor si a limitelor servitutilor propus a fi instituite, modul de asigurare a acceselor si utilitatilor, etc.
B. Tema de proiectare
Elaborarea Temei de proiectare se va efectua in conformitate cu prevederile HOTĂRÂRII nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice – in conformitate cu Anexa 2/HG 907/2016
C. Studiul de prefezabilitate, inclusiv studiile aferente
1. Elaborarea studiului de prefezabilitate conform cerintelor HG907/2016/Anexa 3;
2. Prestatorul va grupa din punct de vedere tehnic toate echipamentele medicale, echipamentele aferente serviciilor suport (spălătorie, bucătărie, s.a.), mobilierul, sistem IT, s.a. şi alte dotări (denumite în continuare echipamentele Proiectului) în funcţie de scopul achiziţiei, faza de construcţie la care trebuie livrate şi montate. Prestatorul va prezenta avantajele şi dezavantajele modului în care au fost grupate echipamentele Proiectului având în vedere disponibilitatea pe piaţă, similaritatea, compatibilităţile tehnice cu alte părţi din Proiect, programul de montaj, cerinţele de montaj şi etapele de execuţie a lucrărilor. De asemenea, ca urmare a analizei realizate, Prestatorul va indica varianta recomandată.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 310.000 lei fara TVA.
Durata de prestare a serviciilor este de 3 luni calendaristice, din care 1 luna pentru obtinerea aprobarii documentatiei PUZ prin Hotarare a Consiliul Local al Municipiului lasi, (actul final care certifica finalizarea contractului de servicii de proiectare faza PUZ).
A. Plan Urbanistic Zonal (PUZ) inclusiv studii aferente si documentatii obtinere avize faza PUZ
o Data de începere a serviciilor este data transmiterii Ordinului de începere a serviciilor.
o Durata de realizare a serviciilor: 3 luni
2 luni pentru realizarea Documentatiei PUZ
1 luna obtinerea aprobarii documentatii PUZ prin Hotarare a Consiliul Local al Municipiului lasi, (actul final care certifica finalizarea contractului de servicii de proiectare faza PUZ)
B Tema de Proiectare
o Data de începere a serviciilor este data transmiterii Ordinului de începere a serviciilor.
o Durata de realizare a serviciilor: 2 luni
C Studiu de prefezabilitate inclusiv studiile aferente
o Data de începere a serviciilor este data transmiterii Ordinului de începere a serviciilor.
o Durata de realizare a serviciilor: 2 luni