Contract de achizitie publica de servicii de proiectare şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, în cadrul proiectului „CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC – STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI”.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea term...
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, în cadrul proiectului „CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC – STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI”.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare simplificat.
Autoritatea contractanta stabileste 2 termene - limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare:
- primul termen - limita: cu 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat
- al doilea termen - limita: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Valoarea estimată a contractului de achizitie publica este de 2.750.093,88 lei fără T.V.A. , din care:
1. valoarea estimata servicii de proiectare - 108.445,00 lei fara TVA, din care:
- Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor /autorizaţiilor - 28.000,00 lei fara TVA
- Proiect tehnic + Detalii de execuţie - 50.000,00 lei fara TVA
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor - 30.445,00 lei fara TVA
2. valoare estimata execuţie lucrari - 2.641.648,88 lei fara TVA, din care:
- Cheltuieli cu utilităţile - 113.693,92 lei fara TVA
- Construcţii şi instalaţii - 2.501.114,92 lei fara TVA
- Organizare de şantier - 26.840,04 lei fara TVA.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.