Feedback
I.D.: 39266594

Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB)

Data publicarii
21.10.19 Exista 263.962 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
21.11.19
Pretul estimativ:
120.000,00 RON - 120.000,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI - SUPERVIZARE SMID SI ANEXE.PDF
  2. PROIECT DE CONTRACT - SERVICII SUPERVIZARE SMID.PDF
  3. SECTIUNEA IV - FORMULARE SI MODELE DE DOCUMENTE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB). Autoritatea Contractantă realizează achiziţia în scopul asigurării asistenţei tehnice privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) - conform Caiet de sarcini. Serviciil...
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB). Autoritatea Contractantă realizează achiziţia în scopul asigurării asistenţei tehnice privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) - conform Caiet de sarcini. Serviciile de asistenţă tehnică constau în: - Asistarea şi supervizarea reviziei tehnice a echipamentelor (aprobarea rapoartelor tehnice); - Asistarea la "Teste după Terminare" – aprobarea rapoartelor, acolo unde este cazul. Aprobarea propunerilor Contractorului cu privire la testele finale in faza de dinaintea punerii in functiune, punerea in functiune si functionarea de proba, dupa cum este cazul. Este necesara participarea si aprobarea rezultatelor testelor. - Aprobarea costului operaţional ; - Emiterea Procesului verbal de recepţie finală şi a recepţiei definitive - Efectuarea inspectiilor necesare la Receptie, impreuna cu reprezentantii Beneficiarului si pregatirea certificatelor de receptie, lista defectelor si a altor documente solicitate de conditiile contractului. Asigurarea secretariatului receptiei si intocmirea actelor de receptie; - Emiterea Certificatului de plată - Emiterea Certificatului de recepţie finală . Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare . Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . - al doilea termen - limita : cu11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 120.000,00 lei fara TVA. Durata contractului este de 8 luni de la data înscrisă în Ordinul de Începere a serviciilor: Efectuarea reviziei tehnice generale: 2 luni; Efectuarea testelor după terminare: 5 luni; Recepţia finală şi recepţia definitivă: 1 lună.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 09.03.20
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 20.01.20
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB)  
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB)  
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB)  
Furnizare energie electrica la punctele de consum aferente obiectivelor realizate in cadrul proiectului "Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Iasi"  
Furnizare energie electrica la punctele de consum aferente obiectivelor realizate in cadrul proiectului Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Iasi 21.05.18
Furnizare energie electrica la punctele de consum aferente obiectivelor realizate in cadrul proiectului "Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Iasi"  
Furnizare energie electrica la punctele de consum aferente obiectivelor realizate in cadrul proiectului "Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Iasi" 11.03.19
Furnizare energie electrica la punctele de consum aferente obiectivelor realizate in cadrul proiectului "Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Iasi" 10.12.18