Incheierea unui contract de achizitie de medicamente divizat pe 60 loturi, prin procedura proprie simplificata on-line, intr-o singura etapa, prin incheierea unui contract de furnizare produse valabil pana la 31.12.2019, medicamente necesare pacientilor internati in spital. Produsele trebuie sa respecte specificatiile minime obligatorii solicitate pentru fiecare produs in parte, conform prevederilor caietului de sarcini. V...
Incheierea unui contract de achizitie de medicamente divizat pe 60 loturi, prin procedura proprie simplificata on-line, intr-o singura etapa, prin incheierea unui contract de furnizare produse valabil pana la 31.12.2019, medicamente necesare pacientilor internati in spital. Produsele trebuie sa respecte specificatiile minime obligatorii solicitate pentru fiecare produs in parte, conform prevederilor caietului de sarcini. Valoarea totala estimata, fara TVA, este de 103.228,79 lei. Criteriul de atribuire ales a fost „pretul cel mai scazut”, deoarece specificatiile tehnice au fost stabilite foarte clar prin Caietul de sarcini, dand astfel posibilitatea spitalului sa achizitioneze produse de calitate la pretul cel mai mic, incadrandu-se in bugetul alocat pentru respectiva achizitie. In cazul in care exista doar oferte cu pret mai mare decat pretul estimat, se va solicita reofertare, ulterior alegandu-se oferta cu pretul cel mai mic. De asemenea se va solicita reofertare si pentru ofertele cu cea mai scazuta valoare, care se incadreaza in valoarea estimata, dar sunt la egalitate . In cazul in care se va pastra egalitatea, lotul va fi atribuit ofertantului cu cea mai mare valoare totala a loturilor castigate. Atribuirea loturilor pentru un ofertant nu este limitativa, ofertantii pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi. Garantia de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului. In cazul in care valoarea totala a contractelor incheiate de unitate pentru medicamente este mai mica decat pragul valoric corespunzator prevazut la art. 7 alin. 1, lit. b, in situatia in care este absolut necesara suplimentarea cantitativa a unor loturi, acest lucru se va realiza prin incheierea unor acte aditionale cu furnizorii care au castigat loturile respective, astfel incat valoarea totala a contractelor si a actelor aditionale sa nu depaseasca pragul valoric, incadrandu-se in procedura simplificata (art. 221, Legea 98/ 2016). Produsele vor fi achizitionate pe baza comenzilor, esalonat, in functie de necesitati si spatiu de depozitare; cantitatile mici vor fi comandata integral la prima comanda, in functie de termenul de valabilitate. In cazul in care, implementarea la nivel national a sistemului centralizat de achizitii publice se finalizeaza si devine operational, contractul isi pierde valabilitatea.