Feedback
I.D.: 40205504

Contract de achizitie publica de lucrari de revizie tehnică generală a echipamentelor şi utilajelor tehnologice (inclusiv înlocuire şi montaj echipamente/ utilaje deteriorate) aferente Staţiei de sortare şi Staţiei de tratare mecano-biologică realizate în cadrul proiectului "Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi"

Data publicarii
21.11.19 Exista 221.351 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45351000-2
Termenul limita pentru depunere:
23.12.19
Pretul estimativ:
3.100.000,00 RON - 3.100.000,00 RON
Documente participare:
  1. SECTIUNEA II - CAIET DE SARCINI.PDF
  2. Statie sortare_OMAR.pdf
  3. Anexa nr.1.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achizitie publica de lucrari de revizie tehnică generală a echipamentelor şi utilajelor tehnologice (inclusiv înlocuire şi montaj echipamente/ utilaje deteriorate) aferente Staţiei de sortare şi Staţiei de tratare mecano-biologică realizate în cadrul proiectului "Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi". Locul execuţiei lucrărilor: Centrul de Management Integrat al Deşeurilor, comuna Ţuţora,...
Contract de achizitie publica de lucrari de revizie tehnică generală a echipamentelor şi utilajelor tehnologice (inclusiv înlocuire şi montaj echipamente/ utilaje deteriorate) aferente Staţiei de sortare şi Staţiei de tratare mecano-biologică realizate în cadrul proiectului "Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi". Locul execuţiei lucrărilor: Centrul de Management Integrat al Deşeurilor, comuna Ţuţora, judeţul Iaşi. Termenul de realizare a lucrarilor este de 6 saptamani de la data ordinului de începere. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare . Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . - al doilea termen - limita : cu11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . Valoarea estimata este de 3.100.000,00 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achizitie publica de lucrari de revizie tehnică generală a echipamentelor şi utilajelor tehnologice (inclusiv înlocuire şi montaj echipamente/ utilaje deteriorate) aferente Staţiei de sortare şi Staţiei de tratare mecano-biologică realizate în cadrul proiectului "Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi" 28.02.20
Contract de achizitie publica de lucrari de revizie tehnică generală a echipamentelor şi utilajelor tehnologice (inclusiv înlocuire şi montaj echipamente/ utilaje deteriorate) aferente Staţiei de sortare şi Staţiei de tratare mecano-biologică realizate în cadrul proiectului „Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi” 18.11.19
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare pentru elaborare PAC, POE, PTE+DE+CS şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii : "Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str.Cuza Vodă, nr.29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi". 10.04.20
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie "Modernizarea DJ 249A , pe sectorul cuprins între localităţile Mânzăteşti şi Ungheni, km 12+139 - km 18+539" din cadrul proiectului "Creşterea accesibilităţii transfrontaliere prin modernizarea infrastructurii de interes local din judeţul Iaşi, România şi Raionul Sângerei, Republica Moldova" 17.02.20
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie ”Modernizarea DJ 249A , pe sectorul cuprins între localităţile Mânzăteşti şi Ungheni, km 12+139 - km 18+539” din cadrul proiectului ”Creşterea accesibilităţii transfrontaliere prin modernizarea infrastructurii de interes local din judeţul Iaşi, România şi Raionul Sângerei, Republica Moldova” 12.11.19
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" 11.06.20
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" 11.06.20
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" 22.07.20
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 09.03.20
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 21.11.19