Contract de achizitie publica de lucrari de CONSTRUIRE CLADIRE - SPATII DEPOZITARE, REGIM DE INALTIME D+P+1E IN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ "SFÂNTUL IOAN CEL NOU" – SUCEAVA - servicii de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, conform caiet de sarcini.
Capitolul 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 Amenajarea ter...
Contract de achizitie publica de lucrari de CONSTRUIRE CLADIRE - SPATII DEPOZITARE, REGIM DE INALTIME D+P+1E IN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ "SFÂNTUL IOAN CEL NOU" – SUCEAVA - servicii de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, conform caiet de sarcini.
Capitolul 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 Amenajarea terenului = 65.668,33 lei fara TVA;
1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială = 24.780,50 lei fara TVA;
1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor = 229.467,43 lei fara TVA;
Total Cap. 1 = 319.916,26 lei fara TVA
Capitolul 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului = 81.775,65 lei fara TVA;
Total Cap. 2 = 81.775,65 lei fara TVA
Capitolul 3. Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.4 Certificarea performanţei energetice şi auditul energetic al clădirilor = 2.478,00 lei fara TVA;
3.5 Proiectare = 170.985,45 lei fara TVA;
3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor = 27.258,55 lei fara TVA;
3.5.5. Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie = 14.868,30 lei fara TVA;
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 128.858,60 lei fara TVA;
3.8. Asistenţă tehnică = 46.561,00 lei fara TVA;
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 46.561,00 lei fara TVA;
3.8.1.1. pe perioada de execuţie a lucrărilor = 36.648,80 lei fara TVA;
3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii = 9.912,20 lei fara TVA;
Total Cap. 3 = 220.024,45 lei fara TVA
Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1. Constructii si instalatii = 10.596.577,94 lei fara TVA;
4.2. Montaj utilaje tehnologice = 29.736,60 lei fara TVA;
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj = 277.541,60 lei fara TVA;
4.5. Dotari = 359.416,37 lei fara TVA;
Total Cap. 4 = 11.263.272,51 lei fara TVA
Capitolul 5. Alte cheltuieli
5.1. Organizare de santier = 29.736,35 lei fara TVA;
5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier = 17.346,35 lei fara TVA;
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului = 12.390,00 lei fara TVA.
Total Cap. 5 = 29.736,35 lei fara TVA
Valoarea totala estimata fara TVA : 11.914.725,22 Moneda: RON. Durata de realizare a investiţiei: (PAC+PT+DE, Executie) este de 18 luni din care 3 luni proiectare şi 15 luni execuţia lucrărilor;