Feedback
I.D.: 48216633

Contract de achizitie publica de furnizare echipamente IT şi licenţe software, Lot 1 - Server, sursa neintreruptibila si licente software şi Lot 2 - Sisteme de calcul tip desktop si portabile

Data publicarii
20.07.20 Exista 191.250 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48821000-9
Termenul limita pentru depunere:
03.08.20
Pretul estimativ:
180.251,00 RON - 180.251,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 20.07.20 Publicat la 29.07.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie furnizarea de echipamente hardware şi licenţe software, conform caietului de sarcini. Lista cuprinzând dotările care fac obiectul contractului: Lotul 1 - Server, sursă neîntreruptibilă şi licenţe software 1. Server - 1 bc 2. Sursǎ neîntreruptibilǎ - 1 bc 3. Pachet licenţe software- 1 bc 4.1. Licenţǎ Microsoft Office Home & Business 2019 – licenţǎ perpetuǎ - 16 bc 4.2. Lice...
Obiectul contractului îl constituie furnizarea de echipamente hardware şi licenţe software, conform caietului de sarcini. Lista cuprinzând dotările care fac obiectul contractului: Lotul 1 - Server, sursă neîntreruptibilă şi licenţe software 1. Server - 1 bc 2. Sursǎ neîntreruptibilǎ - 1 bc 3. Pachet licenţe software- 1 bc 4.1. Licenţǎ Microsoft Office Home & Business 2019 – licenţǎ perpetuǎ - 16 bc 4.2. Licenţǎ Microsoft Office Home & Business 2019 enlgeză – licenţǎ perpetuǎ - 2 bc 4.3. Antivirus server - 4 bc Lotul 2 - Sisteme de calcul tip desktop şi portabile 1.1. Calculator – configuraţia 1- 13 bc 1.2. Calculator – configuraţia 2 - 2 bc 2. Laptop - 3 bc Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achizitie publica de furnizare echipamente IT şi licenţe software, Lot 1 - Server, sursa neintreruptibila si licente software şi Lot 2 - Sisteme de calcul tip desktop si portabile  
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 23.10.23
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 12.11.21
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software  
Contract de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul ”Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3”, cod SMIS 48439 Lot I - Servicii upgrade (reinnoire licente) si suport tehnic licente Oracle Lot II - Servicii de mentenanţă si suport tehnic 06.03.19
Contract de achiziţie publică de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul "Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3", cod SMIS 48439 Lot I - Servicii suport tehnic licenţe Oracle Lot II - Servicii de mentenanţă şi suport tehnic 16.03.20
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 08.09.21
Contract de achizitie publica de furnizare echipamente IT şi licenţe software 05.11.20
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 20.07.22
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 12.10.21