CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE PENTRU ATELIERELE DE PRACTICĂ DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT
PROFESIONAL ȘI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”, Linia Investițională - I.14, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426
- conform specificatii...
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE PENTRU ATELIERELE DE PRACTICĂ DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT
PROFESIONAL ȘI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”, Linia Investițională - I.14, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426
- conform specificatiilor caietului de sarcini.Durata Contractului de achiziţie publică este de 60 zile de la emiterea notei
de comandă de către Autoritatea contractantă.Pe parcursul derulării Contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:
livrarea produselor contractate se va efectua în conformitate cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un
termen de 50 zile de la emiterea notei de comandă de către Autoritatea contractantă (care poate emite note de comandă oricând
pe perioada de valabilitate a contractului, pentru toate bunurile sau eşalonat, pentru anumite bunuri); instalarea/montajul
şi punerea în funcţiune a produselor se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării produselor (unde este cazul). Instalarea
şi punerea în funcţiune a produselor se va realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse
în preţ;Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 1.066.850,00 lei fara TVAOrice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea
termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare,
respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
18 zile.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea
”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările
de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea
contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea
contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum
urmează:- in a 24 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii
economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- in a 12 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor,
pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.