Feedback
I.D.: 49400967

Contract de achizitie publica de furnizare a produselor pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei COVID – 19, pe perioada stării de alertă

Data publicarii
04.09.20 Exista 230.576 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
11.09.20
Pretul estimativ:
15.897,50 RON - 15.897,50 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINIsemnat.PDF
  2. PROIECT DE CONTRACTsemnat.PDF
  3. FORMULARE SI MODELE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie furnizarea produselor pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei COVID – 19, pe perioada stării de alertă. Lotul I – produse igienice destinate angajatilor aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Iasi: – masti de protectie de unica folosinta cu 3 straturi – 10.000 masti (1 cutie = 50 măşti → 200 cutii) - gel dezinfectant maini – 12 litri - alcool sanitar 70˚...
Obiectul contractului îl constituie furnizarea produselor pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei COVID – 19, pe perioada stării de alertă. Lotul I – produse igienice destinate angajatilor aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Iasi: – masti de protectie de unica folosinta cu 3 straturi – 10.000 masti (1 cutie = 50 măşti → 200 cutii) - gel dezinfectant maini – 12 litri - alcool sanitar 70˚ pentru uz extern – 48 sticle 0,5 litri - sapun lichid antibacterian – 72 litri Lotul II - produse igienice destinate Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean Iasi: - masti de protectie de unica folosinta cu 3 straturi – 2.100 masti (1 cutie = 50 măşti → 42 cutii) - gel dezinfectant maini – 20 litri - manusi de unica folosinta – 150 perechi ambalate în cutii de 100 buc (50 perechi): 1 cutie - 50 perechi marime S; 1 cutie -50 perechi marime M; 1 cutie -50 perechi marime L. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achizitie publica de furnizare a produselor igienice pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei COVID – 19, pe perioada stării de alertă 28.12.20
Contract de achizitie publica de furnizare a produselor igienice pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei COVID – 19, pe perioada stării de alertă 07.12.20
Contract de achizitie publica de furnizare a produselor igienice pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei COVID – 19, pe perioada stării de alertă 07.12.20
Contract de achizitie publica de furnizare a produselor pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei COVID – 19, pe perioada stării de alertă  
Achiziţionare materiale de protecţie sanitară, măşti medicale II şi soluţie dezinfectantă în cadrul proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ din Comuna Probota, Judeţul Iasi cu echipamente specifice pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de SARS-COV-2" 21.03.22
Măşti de protecţie, de unică folosinţă, confecţionate din material neţesut din 3 straturi cu 3 pliuri separate şi o lamela din metal, care să se adapteze la forma feţei pentru protecţia personalului din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Iaşi, împotriva răspândirii infecţiei Coronavirus 2019- nCoV. 27.10.20
Măşti de protecţie, de unică folosinţă, confecţionate din material neţesut din 3 straturi cu 3 pliuri separate şi o lamela din metal, care să se adapteze la forma feţei pentru protecţia personalului din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Iaşi, împotriva răspândirii infecţiei Coronavirus 2019- nCoV. 07.09.20
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele aparţinând I.P.J. Iaşi Lotul nr. 1 - Servicii RCA pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele existente în parcul I.P.J. Iaşi Lotul nr. 2 - Servicii RCA pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele care vor intra în dotare 2023  
Contract de achizitie publica de furnizare echipamente IT şi licenţe software 05.11.20
ACHIZITIA DE COMBUSTIBIL SOLID (LEMNE FOC) – PRIMA CATEGORIE PENTRU SEZONUL RECE: 15.10.2021 – 15.04.2022, NECESAR IMOBILELOR AFLATE IN ADMINISTRAREA/FOLOSINTA I.P.J. IASI 16.07.21