Contract de achizitie publica de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 7 U.A.T.-uri din judeţul Iaşi, pentru anul şcolar 2018 – 2019, semestrul II, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 3 loturi - co...
Contract de achizitie publica de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 7 U.A.T.-uri din judeţul Iaşi, pentru anul şcolar 2018 – 2019, semestrul II, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 3 loturi - conform Caiet de sarcini:
Lot 1 - Produse de panificatie
Lot 2 - Lapte si Produse lactate
Lot 3 - Mere.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare:
- termen - limita: cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare.