Feedback
I.D.: 94601882

Contract de achizitie prestari servicii de organizare a 2 excursii scolare de 1 zi pentru 117 elevi, pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului

Data publicarii
15.03.24 Exista 12.970 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
22.03.24 15:00
Pretul estimativ:
50.000,00 RON - 50.000,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatie excursii scolare 15.03.2024.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achizitie prestari servicii de organizare a 2 excursii scolare de 1 zi pentru 117 elevi si 13 cadre didactice insotitoare, pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului, in cadrul proiectului REDUCEREA ABANDONULUI SCOLAR IN SCOALA GIMNAZIALĂ VALEA MOLDOVEI, contract de finantare 3964/23.09.2022, Cod proiect: F-PNRAS-1-2022-1959.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Prestari servicii de organizare 2 excursii şcolare de 1 zi pentru 117 de elevi si 13 cadre didactice  
Contract prestari servicii de organizare excursie scolara de 1 zi pentru 120 de elevi necesare pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului 31.03.23
Contract prestari servicii de organizare excursie scolara de 1 zi pentru 120 de elevi necesare pentrudesfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului 21.04.23
Contract de achiziţie servicii de preparare si furnizare hrana elevi/parti in regim catering necesara pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii proiectului-PNRAS SCOALA GIMNAZIALĂ VALEA MOLDOVEI, contract de finantare 3964/23.09.2022, Cod proiect: F-PNRAS-1-2022-1959 18.01.23
Contract prestari servicii de formare profesionala- organizare cursuri de formare pentru cadrele didactice, necesare pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului 15.05.23
Contract prestari servicii de formare profesionala- organizare cursuri de formare pentru cadrele didactice, necesare pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului, an 2024 16.05.24
Contract de executie lucrari de amenajare spatii(executie lucrari instalatii electrice in sala remediale) necesare pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului-PNRAS SCOALA GIMNAZIALĂ VALEA MOLDOVEI, contract de finantare 3964/23.09.2022, Cod proiect: F-PNRAS-1-2022-1959 23.01.23
Contract de achizitie Lot 1 Material pedagogic si Lot 2 Resurse educationale (materiale si echipamente de pregatire) necesare pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului 24.04.23
Contract de achizitie produse-pachet Material pedagogic si resurse educationale necesare pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului 24.04.23
Achiziţia de echipamente, software, licente, platforme(produse digitalizare) pentru desfasurarea ac