SPITALUL ORĂȘENESC HOREZU își propune să achiziționeze echipamente medicale, pentru buna desfășurare a activității în compartimentele
din cadrul spitalului, în condiții optime de timp și eficacitate a procesului precum și în deplină siguranță. Achiziționarea
de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienților, în deplină siguranță, asigurarea unor capacități
superioare celor existent...
SPITALUL ORĂȘENESC HOREZU își propune să achiziționeze echipamente medicale, pentru buna desfășurare a activității în compartimentele
din cadrul spitalului, în condiții optime de timp și eficacitate a procesului precum și în deplină siguranță. Achiziționarea
de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienților, în deplină siguranță, asigurarea unor capacități
superioare celor existente. De asemenea, este anticipată/așteptată diminuarea/scăderea costurilor la nivel de unitate.
Obiectivul general al acestei achiziții îl constituie dotarea cu echipamente medicale a SPITALULUI ORĂȘENESC HOREZU in vederea
cresterii accesibilitatii serviciilor de sanatate pentru populaţia orasului si a localitatilor invecinate (zona rurale) prin
asigurarea de servicii medicale complexe.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de
depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de
clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.CLAUZA SUSPENSIVAContract de furnizare, instalare,
punere in functiune „Echipamente medicale NECESARE DOTARII SPITALULUI ORĂȘENESC HOREZU” sub CLAUZA SUSPENSIVA: Clauză suspensivă:
“Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul
că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație din
fondurile Ministerului Sanatatii, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor
din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind
achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează
că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate
prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor
fi alocate, pe o perioada de 12 LUNI de la data aprobarii raportului procedurii, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii
cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a nu incheia contractul de achizitie si de a anula procedura,
în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza 2
din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun
prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă
a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar
putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 LUNI, astfel încât, in
cazul in care condiția privind acordarea finantarii nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. IN ACEST SENS
OFERTANTII VOR DEPUNE O DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE CA SUNT DE ACORD CU ACESTE PREVEDERI, IN TOTALITATEA LOR.