Autoritatea contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimnentare
in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Prezenta procedură de achiziție publică are ca obiect realizarea
achiziției publice de:a) servicii de dezvoltare software personalizat;b) servicii de instruire utilizatori și;c) furnizare
echipamente hardware și licențe s...
Autoritatea contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimnentare
in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Prezenta procedură de achiziție publică are ca obiect realizarea
achiziției publice de:a) servicii de dezvoltare software personalizat;b) servicii de instruire utilizatori și;c) furnizare
echipamente hardware și licențe software.Din perspectiva dispozițiilor art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile
publice, având în vedere faptul că obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în servicii și produse, se aplică
dispoziţiile actului normativ indicat aplicabile pentru tipul de achiziţie care constituie obiectul principal al contractului
în cauză (respectiv servicii), achiziția având caracter mixt.Proiectul este necesar pentru realizarea reformei evidenței și
monitorizării relațiilor de muncă prin implementarea unui Registru General de Evidență a Salariaților în variantă on-line
(REGES-ONLINE), ca sursă unică de informație originală în format electronic, la nivel național, care să permită accesul angajatorilor,
persoanelor fizice/salariaților/foștilor salariați și autorităților într-un sistem informatic centralizat, contribuind astfel
la îmbunătățirea serviciilor publice pentru cetățeni și mediul de afaceri precum și către terțe autorități și instituții publice.Temeiul
legal al înființării registrului general de evidență online este Lg. nr. 144 din 20 mai 2022, pentru modificarea si completarea
art. 34 din Lg. nr. 53/2003 - Codul muncii.Potrivit dispozițiilor Legii nr. 144/2022:• Registrul general de evidenţă a salariaţilor
se completează şi se transmite inspectoratului teritorial de muncă în ordinea angajării şi cuprinde elementele de identificare
ale tuturor salariaţilor, data angajării, funcţia/ocupaţia conform specificaţiei Clasificării ocupaţiilor din România sau
altor acte normative, nivelul şi specialitatea studiilor absolvite, tipul contractului individual de muncă, salariul, sporurile
şi cuantumul acestora, perioada şi cauzele de suspendare a contractului individual de muncă, perioada detaşării şi data încetării
contractului individual de muncă.• Registrul general de evidenţă a salariaţilor este accesibil online pentru salariaţi/foşti
salariaţi, în privinţa datelor care îi privesc. Dreptul de acces se limitează la vizualizarea, descărcarea şi tipărirea acestor
date, precum şi la generarea online şi descărcarea unui extras din registru.• Vechimea în muncă şi/sau în specialitate poate
fi dovedită şi cu extrasul online.Prin Hotărârea Guvernului nr. 1164/2022 a fost aprobată Procedura de acces online al salariaţilor
sau foştilor salariaţi la datele din registrul general de evidenţă a salariaţilor, a modalităţii de generare şi descărcare
a extrasului, precum şi a condiţiilor în care prin extras se poate dovedi vechimea în muncă şi/sau specialitate.În acest context,
în vederea implementării Reformei evidenței și monitorizării relațiilor de muncă, s-a semnat contractul nr. 3993/22.07.2022
între Inspecția Muncii (Beneficiar) și Ministerul Muncii și Solidarității Sociale finanțat prin Planul Național de Redresare
și Reziliență, Investiția 6. Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale /componenta C7 – Transformare digitala.Rezultatele
care trebuie obținute în urma prestării serviciilor:• Infrastructură hardware și software suport instalată și operaționalizată
în centrul de date principal, secundar și la nivelul inspectoratelor teritoriale de muncă;• Sistemul REGES-ONLINE operaționalizat,
inclusiv date/conturi migrate din sistemele actuale așa cum sunt acestea menționate în caietul de sarcini;• Minim 2.000 de
utilizatori și administratori sistem REGES-ONLINE instruiți;Durata maximă de livrare și implementare a serviciilor este de
12 luni de la începerea contractului. Durata pentru prestarea serviciilor auxiliare conform prevederilor documentatiei de
achizitie este de 5 ani.