Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie furnizarea, transportul, instalarea, punerea în funcţiune, instruirea
personalului utilizator şi service-ul în perioada de garanţie, a dotărilor şi echipamentelor medicale și mobilierului medical
aferente proiectului „EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ
PENTRU COPII ”SF.MARIA” IAȘI” cod ...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie furnizarea, transportul, instalarea, punerea în funcţiune, instruirea
personalului utilizator şi service-ul în perioada de garanţie, a dotărilor şi echipamentelor medicale și mobilierului medical
aferente proiectului „EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ
PENTRU COPII ”SF.MARIA” IAȘI” cod SMIS 121187 - 4 loturi, conform Caiet de sarcini.LOTUL 1- COMPUTER TOMOGRAFLOTUL 2- ECHIPAMENTE
ȘI DISPOZITIVE MEDICALELOTUL 3 - MOBILIER MEDICAL SI ALTE ECHIPAMENTELOTUL 4 – MANECHINE DE RESUSCITAREValoarea estimata a
contractului de achiziție publică de DE FURNIZARE DOTARI SI ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU PROIECTUL „EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE
FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII ”SF.MARIA” IAȘI”, cod SMIS 121187 este
de 4.294.463,00 respectiv:• LOT 1: 3.232.873,00 lei fără T.V.A. • LOT 2: 389.650,00 lei fără T.V.A.• LOT 3: 630.600,00
lei fără T.V.A.• LOT 4: 41.340,00 lei fără T.V.A.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea
contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care
se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.Raspunsurile la solicitarile
de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari
si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate
de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă
va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea
contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum
urmează:- în a 22-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii
economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a
ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 de zile înainte de data limita de depunere
a ofertelor.