Feedback
I.D.: 77222077

Contract de achiziţie servicii de preparare si furnizare hrana elevi/parti in regim catering necesara pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii proiectului-PNRAS SCOALA GIMNAZIALĂ VALEA MOLDOVEI, contract de finantare 3964/23.09.2022, Cod proiect: F-PNRAS-1-2022-1959

Data publicarii
11.01.23 Exista 130.420 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15897300-5
Termenul limita pentru depunere:
18.01.23
Pretul estimativ:
40.000,00 RON - 40.000,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatie atribuire furnizare hrana elevi-parinti.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie servicii de preparare si furnizare hrana elevi/parti in regim catering necesara pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului. Proiect finantat prin schema de granturi Programul Naţional pentru Reducerea Abandonului Şcolar, titlul proiectului PNRAS SCOALA GIMNAZIALĂ VALEA MOLDOVEI, contract de finantare 3964/23.09.2022, Cod proiect: F-PNRAS-1-2022-1959. Se va incheia un contract de pres...
Contract de achiziţie servicii de preparare si furnizare hrana elevi/parti in regim catering necesara pentru desfasurarea activitatilor cu beneficiarii programului. Proiect finantat prin schema de granturi Programul Naţional pentru Reducerea Abandonului Şcolar, titlul proiectului PNRAS SCOALA GIMNAZIALĂ VALEA MOLDOVEI, contract de finantare 3964/23.09.2022, Cod proiect: F-PNRAS-1-2022-1959. Se va incheia un contract de prestari servicii de preparare si furnizare hrana pentru elevi/parinti in regim catering la sediul autoritatii contractante, a carui perioada de valabilitate va fi pana la sfarsitul lunii decembrie 2023. Contractul de achizitie publica se va incheia cu un singur operator economic. Autoritatea contractanta solicita furnizarea in regim catering a 2 tipuri de pachete/meniuri in functie de tipul de beneficiar:elevi/parinti; Pentru elevi se va distribui meniu cald-fel de baza si fruct, iar pentru parinti se va distribui pachet alimentar-sandwich si fruct. Cantitatile maxime estimate de meniu cald/pachet alimentar au fost descrise in caietul de sarcini. In conformitate cu cerintele Caietului de sarcini, operatorii economici care doresc sa depuna oferta pentru serviciile de preparare si furnizare hrana elevi/parinti in regim catering(prestari servicii): trebuie sa tina cont ca acestea trebuie livrate la sediul autoritatii contractante, SCOALA GIMNAZIALĂ VALEA MOLDOVEI, loc. Valea Moldovei, jud. Suceava. La intocmirea ofertei vor tine cont de costurile cu materiile prime, de preparare a hranei, costuri si tacamurile de unica folosinta, de ambalare, transport, manipulare sau orice alte costuri care rezulta pentru prepararea si furnizarea produselor-meniu cald(fel de baza si fruct) si pachet alimentar(sandwich si fruct) la sediul autoritatii contractante. Operatorii economici interesati trebuie sa faca dovada ca sunt legal inregistrati si sunt autorizati sa desfasoare activitatile contractului. In conformitate cu legislatia in vigoare, produsele alimentare furnizate in regim catering, hrana calda/pachet alimentar vor fi distribuie sub forma ambalata, cu respectarea prevederilor legale in vigoare, referitoare la conditiile sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor, la conditiile igienico-sanitare si la etichetare. Valoarea maxima estimata a contractului de servicii de preparare si furnizare meniuri calde/pachet alimentar la sediul autoritatii contractante este de 40.000,00 lei fara TVA. Autoritatea contractanta nu dispune de alocari bugetare suplimentare pentru achizitia servicii de preparare si furnizare hrana elevi/parinti, drept pentru care nu va accepta oferte financiare care depasesc valoarea maxima estimata. Propunerea financiara va cuprinde toate cheltuielile ofertantului legate de serviciile si produsele solicitate, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Pretul ofertei este considerat ferm si nu poate fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului si va fi exprimat in LEI, fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu