Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze servicii de proiectare,certificarea performantei energetice a cladirilor, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie lucrări de construire privind proiectul "Închiderea Centrului Rezidenţial Sf. Andrei din cadrul CSS Sf. Andrei" Cod SMIS 143639.
Lot 1- Reabilitare, extindere, dotare şi s...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze servicii de proiectare,certificarea performantei energetice a cladirilor, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie lucrări de construire privind proiectul "Închiderea Centrului Rezidenţial Sf. Andrei din cadrul CSS Sf. Andrei" Cod SMIS 143639.
Lot 1- Reabilitare, extindere, dotare şi schimbare de destinatie din "CSS Sf. Andrei" în "Centru de zi pentru recuperarea copilului cu dizabilităţi şi tulburare de spectru autist Sf. Andrei", în cadrul proiectului "Închiderea Centrului Rezidenţial Sf. Andrei din cadrul CSS Sf. Andrei"Amplasament: str. Sf. Andrei nr. 25A, CF 153907, nr. cad.153907-C1, loc. Iaşi, Jud. Iaşi.
Lot 2- Construire şi dotare casa de tip familial, împrejmuire şi racorduri utilităţi în str. Azilului nr. 1, Mun. Iaşi, Jud. Iaşi, în cadrul proiectului "Închiderea Centrului Rezidenţial Sf. Andrei din cadrul Centrului de Servicii Sociale Sf. Andrei" Iaşi pentru 12 copii cu dizabilităţi din Centru Rezidenţial “Sf Andrei “ care va fi închis şi pentru care nu s-au identificat soluţii de îngrjire în familie. Activitatile solicitate in cadrul Contractului ce rezulta din aceasta procedura sunt servicii de proiectare,certificarea performantei energetice a cladrilor, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie lucrări de construire, pentru fiecare din cele 2 obiective de investitii, fara a se limita la :
A. Servicii de proiectare se vor elabora urmatoarele documentatii:
1. Documentatii/memorii tehnice pentru obtinerea tuturor avizelor si acordurilor in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire, inclusiv obtinerea acestora;
2. Documentatie pentru obtinerea avizului ISU – scenariu de securitate la incendiu;
3. Depunerea si Obtinerea avizului ISU;
4. Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC) si proiect organizare executie lucrari (DTOE), in vederea obtinerii autorizatiei de construire, conform continutului-cadru din HG 907/2016 cu respectarea soluţiilor tehnice fundamentate în studiile de fezabilitate/documentatii de avizare lucrari de interventie şi asigurarea nivelului de calitate corespunzător cerinţelor esenţiale;
5. Elaborarea, depunerea documentatiei si obtinerea Autorizatiei de Construire;
6. Proiectantul va indica pentru faza de autorizare si faza de proiectare, cerinţele fundamentale prevazute in Legea 10/1995 la care se va face verificarea documentatiei; se vor preciza domenii/subdomenii de constructii si specialitatile, conf.Ordinului 2264 /2018
7. Proiectul tehnic de executie (PT+CS+DE);
8. Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi eventuale modificări ale proiectului);
9. Elaborare documentatii, depunere şi obţinere avize tehnice de racordare (ATR) la utilităţi (dupa caz)
10. Intocmire raport (referat) la terminarea executiei lucrărilor;
11. Programul de urmarire a comportarii lucrarii în timp;
12. Elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
13. Proiect "as-built" (in cazui in care este solicitat de catre membrii comisiei de receptie)
14. Alte documente necesare Cartii tehnice a constructiei (solicitate de membrii comisiei de receptie) (daca este cazul)
B. Executia lucrărilor în conformitate cu proiectul tehnic.
Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii.OE vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. AC va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin.2 din Legea nr.98/2016, cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor