Lucrari de reparatii la Centrele D.G.A.S.P.C.Iasi, defalcat pe loturi:
Lot 1 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Centrul de Servicii Sociale Gulliver - Iasi
Lot 2 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Centrul de Servicii Sociale Galata -Iasi
Lot 3 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Cent...
Lucrari de reparatii la Centrele D.G.A.S.P.C.Iasi, defalcat pe loturi:
Lot 1 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Centrul de Servicii Sociale Gulliver - Iasi
Lot 2 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Centrul de Servicii Sociale Galata -Iasi
Lot 3 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala Popricani -Iasi
Lot 4 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Centrul de Servicii Sociale Mircesti -Iasi
Lot 5 - Lucrari de reparatii si accesibilizare spatii pentru persoane cu dizabilitati la Sediul
DGASPC IASI
Lot 6 - Lucrari de reparatii interioare si exterioare la Centrul de zi Prichindel – Iasi
Lot 7 - Lucrari de reparatii la imprejmuirea din Centrul de Servicii Sociale Budai – Iasi
Lot 8 - Lucrari de reparatii interioare la sala de kinetoterapie in Centrul de Servicii Sociale Sf Andrei - Iasi, conform cerinţelor caietului de sarcini anexat şi cantităţilor din antemasuratoare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista, clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare simplificat . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Perioada de execuţie a contractului este cel mult pana la data de 19.12.2019, astfel:
Loturi 1,2,3,4,5,8 : 30 de zile calendaristice dar nu mai tarziu de 19 decembrie 2019
Loturi 6,7 : 45 de zile calendaristice dar nu mai tarziu de 19 decembrie 2019
Valoarea estimată a contractului de achizitie publică este de 596.724,99 lei fără TVA , astfel:
Lot 1 - 41.753,04 lei fără TVA
Lot 2 - 126.473,02 lei lei cu TVA
Lot 3 - 40.693,96 lei fără TVA
Lot 4 - 79.485,02 lei fără TVA
Lot 5 - 20.956,28 lei fără TVA
Lot 6 - 225.037,75 lei fără TVA
Lot 7- 47.423,78 lei fără TVA
Lot 8- 14.902,14 lei fără TVA