Modificarea contractului de achiziţie publică în cursul perioadei sale de valabilitate, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, se realizează numai în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, prin act adiţional. Eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:(1) Modificările pr...
Modificarea contractului de achiziţie publică în cursul perioadei sale de valabilitate, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, se realizează numai în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, prin act adiţional. Eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:(1) Modificările privind lucrările pot fi dispuse numai de către achizitor, în conformitate şi în limitele contractului şi ale normelor tehnice şi legale aplicabile, în orice moment înaintea emiterii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, fie direct printr-o instrucţiune emisă de achizitor în acest sens, fie printr-o cerere adresată executantului de a prezenta o propunere de modificare.(2) Executantul are obligaţia de a executa orice modificare emisă de către achizitor. O modificare poate include:i.schimbări ale cantităţilor pentru un articol de lucrări din contract (deşi, asemenea schimbări nu vor constitui în mod necesar o modificare);ii.schimbări ale calităţii şi ale altor caracteristici ale unui articol de lucrări;iii.schimbări ale cotelor, poziţiilor şi/sau dimensiunilor unei părţi din lucrări;iv.omiterea unor lucrări;v.orice lucrări suplimentare necesare pentru realizarea obiectivelor prevazute în contract;vi.modificări în succesiunea sau durata de execuţie a lucrărilor, din motive ce ţin de priorităţile Achizitorului.Modificările nesubstanţiale în cazul în care se fac în limita valorii contractate se formalizează prin următoarele înscrisuri: note de constatare, memorii justificative, dispoziţii de şantier, liste de cantităţi (note de renunţare şi note de comandă suplimentară), propunerea executantului, acordul/refuzul achizitorului în scrisModificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016.Modificarile sunt detaliate in propunerea de contract in conformitate cu prevederile articolului 24 din propunerea de Contract de lucrari. Valoarea estimată a lucrarilor este de 3.872.271,71 lei fară TVA defalcata astfel:1. retea distributie apa = 433.162.04 lei fara TVA; 2. retea canalizare menajera = 667.616,78 lei fara TVA; 3. canalizare pluviala = 2.577.263,50 lei fara TVA din care:3.1 retea canalizare pluviala = 388.173,49 lei fara TVA ; 3.2 amenajare vale= 2.189.090,01 lei fara TVA;4. statie de pompare pentru canalizarea menajera = 161.211,80 lei fara TVA.5. organizare de santier = 33.017,59 lei fara TVA din care :5.1 lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier= 25.339,085.2 cheltuieli conexe organizarii de santier =7.678,51