Contract de achiziţie publică de lucrǎri - Proiectare cu execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului (pe perioada de execuţie a lucrărilor) pentru obiectivul de investiţii: ,,Realizare spaţii de garare acoperite pentru autobuze electrice"
Contractul va cuprinde următoarele categorii de lucrări propuse prin documentaţia tehnico-economică, faza SF:
1. Elaborarea documentaţiei tehnico-economice, faza PT şi prestar...
Contract de achiziţie publică de lucrǎri - Proiectare cu execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului (pe perioada de execuţie a lucrărilor) pentru obiectivul de investiţii: ,,Realizare spaţii de garare acoperite pentru autobuze electrice"
Contractul va cuprinde următoarele categorii de lucrări propuse prin documentaţia tehnico-economică, faza SF:
1. Elaborarea documentaţiei tehnico-economice, faza PT şi prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru supravegherea execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Realizare spaţii de garare acoperite pentru autobuze electrice", propusă prin Tema de proiectare nr. 44131/13.08.2020 şi Caietul de sarcini nr. 44132/13.08.2020.
Documentaţia tehnico-economică, faza PT, pentru obiectivul de investiţii ,,Realizare spaţii de garare acoperite pentru autobuze electrice" va cuprinde:
- Elaborare documentaţii pentru obţinerea acordurilor şi avizelor solicitate la faza PT, prin Certificatul de urbanism, verificate de verificatori atestaţi, şi obţinerea acestora (dacă este cazul);
- Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii, verificată de verificatori atestaţi şi obţinerea autorizaţiei de construire;
- Deviz general actualizat, la faza PT;
- Devize confidenţiale;
- Proiect tehnic de execuţie cf. HG 907/2016, verificat de verificatori atestaţi pentru cerintele obligatorii conform legislaţiei în vigoare (Detalii de execuţie, caiete de sarcini, Liste cantităţi, DTOE, doc. urmărirea comportării în timp, doc. securitatea si sănătatea în munca, etc.);
2. Activitatea de asistenţă tehnică din partea proiectantului se referă, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, la participarea pe şantier la verificările de calitate legate de acestea şi stabilirea modului de tratare a defectelor apărute în execuţie, din vina proiectantului, la construcţiile la care trebuie să asigure nivelul de calitate corespunzător cerinţelor, precum şi urmărirea aplicării pe şantier a soluţiilor adoptate, după însuşirea acestora de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi la cererea investitorului.
Serviciile de asistenţă se vor acorda pe toată durata de implementare a proiectului.
3. Lucrări propuse:
Conform documentaţiei tehnico-economice, faza SF, lucrările propuse a se realiza în cadrul investiţiei, constau în:
- realizarea a două copertine pe structuri metalice şi închideri parţiale pe 3 laturi, din panouri de tablă cutată, fundaţii izolate din beton armat, stâlpi şi grinzi metalice;
- din punct de vedere funcţional, fiecare copertina va asigura gararea autobuzelor electrice, astfel: sub copertina 1 se vor amenaja 8 locuri de parcare autobuze, iar sub copertina 2 se vor amenaja 12 locuri de parcare autobuze;
- copertinele vor fi configurate ca structuri de sine stătătoare, care au fundaţii şi structura proprie;
- copertinele vor fi prevăzute cu instalaţii electrice pentru iluminat; comanda surselor de iluminat se va realiza prin senzori de prezenţă/diurni şi prin întrerupătoare cu posibilitate de comutare în regim de senzor şi/sau iluminare continuă indiferent de starea senzorilor.
Sistemul constructiv propus:
Infrastructura:
-fundaţii izolate sub stâlpi;
Suprastructura:
- stâlpi, grinzi şi contravântuiri metalice;
- platformă din beton armat;
- acoperiş cu o panta de 6 grade cu învelitoate din tabla cutată, nuanţa gri, specific zonei industriale;
- închideri pe trei laturi cu panouri din tablă cutată;
Echiparea şi dotarea specifică funcţiunii propuse:
- instalaţii de încărcare pentru autobuze electrice.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 8 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare inainte cu 6 zile faţă de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.