Feedback
I.D.: 72006888

Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la CSS GULLIVER şi ap. Tomeşti din cadrul CSS SF. ANDREI

Data publicarii
09.08.22 Exista 210.697 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
25.08.22
Pretul estimativ:
284.263,75 RON - 284.263,75 RON
Documente participare:
  1. INSTRUCTIUNI OFERTANTI LUCR REP CSS GULLIVER AP TOMESTI.pdf
  2. CAIET SARCINI LUCR REP.CSS GULLIVER CSS SF ANDREI.pdf
  3. ANTEMASURATOARE CSS GULLIVER - LOT 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iasi pentru: LOT 1 - Lucrări de reparaţii la locuinţa protejată de tip familial pentru Persoane Adulte cu dizabilităţi (modul 4), din cadrul Centrului de Servicii Sociale Gulliver Iaşi. LOT 2 - Lucrări de reparaţii interioare la apartamentul din Com.Tomesti. Jud.Iasi, bl.18, sc.B, ap.3 aparţinând CSS ,,Sf.Andrei’ din cadrul D.G.A.S.P.C. Iasi Activitatile solicitate in cad...
Lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iasi pentru: LOT 1 - Lucrări de reparaţii la locuinţa protejată de tip familial pentru Persoane Adulte cu dizabilităţi (modul 4), din cadrul Centrului de Servicii Sociale Gulliver Iaşi. LOT 2 - Lucrări de reparaţii interioare la apartamentul din Com.Tomesti. Jud.Iasi, bl.18, sc.B, ap.3 aparţinând CSS ,,Sf.Andrei’ din cadrul D.G.A.S.P.C. Iasi Activitatile solicitate in cadrul Contractului ce rezulta din aceasta procedura sunt executia tuturor lucrarilor de reparatii solicitate pentru fiecare lot, fără a se limita la : a) achizitionarea tuturor materialelor si produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor si echipamentelor necesare pentru executia lucrarilor; b) orice activitate sau lucrare provizorie necesara pentru pregatirea santierului; c) transportul la santier a oricaror materiale, utilaje, componente si echipamente de lucru a oricarui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru executia lucrarilor; d) orice testare si teste relevante, asa cum sunt aceste testari si teste solicitate prin legislatia si reglementarile in domeniul sistemului de asigurare a calitatii in constructii; e) orice consumabile necesare pentru executia lucrarilor si realizarea testarilor; f) intretinerea normala si extraordinara a lucrarilor pana la predarea acestora catre Autoritatea Contractanta; g) activitati si consumabile necesare pentru mentinerea santierului curat si functional, demontarea si indepartarea oricaror lucrari sau activitati provizorii; Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii. Cerintele specifice ale lucrarilor sunt prezentate, pentru fiecare lot in Caietul de sarcini anexat conform cerinţelor caietului de sarcini anexat şi antemasuratoare. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin. 2 din Legea nr.98/2016, in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la CSS Ion HOLBAN şi C.I.A.P.A.D. Popricani 31.03.22
Contract de achiziţie publică lucrări de reparaţii la CSS I.Holban, Centrul Multifuncţional din str C.A. Rosetti nr. 11-15,Centrul Multifuncţional din str C.A. Rosetti nr. 18, mun. Iasi 05.10.22
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi (5 loturi) 29.06.21
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi (3 loturi) 12.08.21
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi(2 loturi) 07.10.21
Contract de achizitie publica de executie lucrari pentru proiectul “Închiderea Centrului Rezidenţial Bogdana, Bogdăneşti ,judetul Iasi’ din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Iaşi In cadrul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2014-2020, cod SMIS 121042 01.02.21
Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări pentru proiectul “Închiderea Centrului Rezidenţial "C.A.Rosetti" Iaşi, judeţul Iaşi - Lot 1" ,cod SMIS 2014+: 130246 în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020,Apelul de proiecte P.O.R.2019 / 8/8.1/8.3/C/ Apelul 2 22.11.22
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la CSS GULLIVER şi ap. Tomeşti din cadrul CSS SF. ANDREI  
Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări pentru proiectul ““Închiderea Centrului Rezidenţial "C.A.Rosetti" Iaşi, judeţul Iaşi - Lot 2" ,cod SMIS 2014+: 130247 în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020 03.11.22
Contract de achizitie publica de executie lucrari pentru proiectul "Închiderea Centrului Rezidenţial "Bucium" Iaşi, judeţul Iaşi – Componenta 2" Cod SMIS 2014+: 130475 in cadrul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2014-2020 22.11.22