Feedback
I.D.: 61355176

Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi(2 loturi)

Data publicarii
28.09.21 Exista 190.584 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
07.10.21
Pretul estimativ:
196.638,86 RON - 196.638,86 RON
Documente participare:
  1. MODEL CONTRACT LUCRARI REPARATII CENTRE DGASPC IASI - 2 LOTURI.pdf
  2. Formulare lucrari reparatii centre 2 loturi - 2021.docx
  3. LOT 1 ANTEMASURATOARE SCHITE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract achiziţie lucrari, cuprinde executia de lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi pentru Loturile: LOT 1: Lucrări de reparaţii la platformele exterioare în vederea captării, evacuării apelor pluviale şi în vederea accesibilizării prin reamenajarea platformelor exterioare, din cadrul Centrului de Ingrijire si Asistenţă pentru Persoane cu Dizabilităţi Galata Iaşi. LOT 2: Lucrări de reparatii interioare ...
Contract achiziţie lucrari, cuprinde executia de lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi pentru Loturile: LOT 1: Lucrări de reparaţii la platformele exterioare în vederea captării, evacuării apelor pluviale şi în vederea accesibilizării prin reamenajarea platformelor exterioare, din cadrul Centrului de Ingrijire si Asistenţă pentru Persoane cu Dizabilităţi Galata Iaşi. LOT 2: Lucrări de reparatii interioare la apartamentul situat în strada Argeş nr 15 Iaşi, aparţinând Serviciului Social Veniamin Costache. Activitatile solicitate in cadrul Contractului ce rezulta din aceasta procedura sunt executia tuturor lucrarilor de reparatii solicitate pentru fiecare lot, fără a se limita la : a) achizitionarea tuturor materialelor si produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor si echipamentelor necesare pentru executia lucrarilor; b) orice activitate sau lucrare provizorie necesara pentru pregatirea santierului; c) transportul la santier a oricaror materiale, utilaje, componente si echipamente de lucru a oricarui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru executia lucrarilor; d) orice testare si teste relevante, asa cum sunt aceste testari si teste solicitate prin legislatia si reglementarile in domeniul sistemului de asigurare a calitatii in constructii; e) orice consumabile necesare pentru executia lucrarilor si realizarea testarilor; f) intretinerea normala si extraordinara a lucrarilor pana la predarea acestora catre Autoritatea Contractanta; g) activitati si consumabile necesare pentru mentinerea santierului curat si functional, demontarea si indepartarea oricaror lucrari sau activitati provizorii; Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii. Cerintele specifice ale lucrarilor sunt prezentate, pentru fiecare lot in Caietul de sarcini anexat şi antemasuratoare. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin. 2 din Legea nr.98/2016, in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi (5 loturi) 29.06.21
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la CSS GULLIVER şi ap. Tomeşti din cadrul CSS SF. ANDREI 25.08.22
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi (3 loturi) 12.08.21
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la CSS Ion HOLBAN şi C.I.A.P.A.D. Popricani 31.03.22
Contract de achiziţie publică lucrări de reparaţii la CSS I.Holban, Centrul Multifuncţional din str C.A. Rosetti nr. 11-15,Centrul Multifuncţional din str C.A. Rosetti nr. 18, mun. Iasi 05.10.22
Contract de achizitie publica de executie lucrari pentru proiectul “Închiderea Centrului Rezidenţial Bogdana, Bogdăneşti ,judetul Iasi’ din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Iaşi In cadrul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2014-2020, cod SMIS 121042 01.02.21
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi(2 loturi)  
Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări pentru proiectul “Închiderea Centrului Rezidenţial "C.A.Rosetti" Iaşi, judeţul Iaşi - Lot 1" ,cod SMIS 2014+: 130246 în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020,Apelul de proiecte P.O.R.2019 / 8/8.1/8.3/C/ Apelul 2 22.11.22
Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări pentru proiectul ““Închiderea Centrului Rezidenţial "C.A.Rosetti" Iaşi, judeţul Iaşi - Lot 2" ,cod SMIS 2014+: 130247 în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020 03.11.22
Contract de achiziţie publică servicii de proiectare,certificarea performantei energetice a cladirilor, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie lucrări de construire aferent proiectului "ÎNCHIDEREA CENTRULUI REZIDENŢIAL SF. ANDREI DIN CADRUL CENTRULUI DE SERVICII SOCIALE SF. ANDREI" Cod SMIS 2014+: 143639 26.05.22