Feedback
I.D.: 33803902

Contract de achiziţie publică de servicii - Servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău”

Data publicarii
13.02.19 Exista 82.906 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
05.03.19
Pretul estimativ:
163.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1037590.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” Se vor achiziţiona următoarele servicii, cu respectarea cerinţelor din caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Realizarea unor afişe color, format A3, cromatică policromie, pe suport hârtie dublu cretată lucioasă 150 gr...
Contract de servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” Se vor achiziţiona următoarele servicii, cu respectarea cerinţelor din caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Realizarea unor afişe color, format A3, cromatică policromie, pe suport hârtie dublu cretată lucioasă 150 gr/mp- 20 buc. 2. Publicarea unor comunicate/anunţuri de presă, inclusiv online, la început şi la final de implementare proiect- 2 buc. 3. Design şi implementarea unei campanii de promovare şi informare în rândul cetăţenilor asupra utilizării viitoarelor servicii publice informatizate, care include: - creare concept grafic de promovare a serviciilor publice informatizate-(minim 2 propuneri de concepte grafice pentru promovarea proiectului şi a serviciilor publice); - realizare decor autobuze transport public urban Zalău, mărimi diferite, cromatică color, suprafaţă autocolant 12 mp şi 28 mp- 2 buc.; - realizare materiale pentru informarea prin poştă a cetăţenilor (informaţiile vor fi imprimate pe hârtie format A4, hârtie reciclată, imprimare alb-negru, faţă-verso)- aproximativ 35.000 buc. 4. Realizarea unor materiale pentru prezentarea proiectului (informaţiile vor fi imprimate pe hârtie format A4, hârtie reciclată, imprimare color, faţă-verso)- aproximativ 100 buc. 5. Organizarea conferinţei de presă finală a proiectului, care include: - realizare bloc-notes (mărime A5, hârtie reciclată, număr pagini min.50-max.100, format dictando) - 25 buc.; - realizare pixuri (carcasă metalică, cu personalizare policromă, vârf din oţel inoxidabil, mecanism prin apăsare) - 25 buc. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 10 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare inainte cu 3 zile faţă de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii - Servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău"  
Contract de achiziţie publică de servicii: Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău”  
Contract de achiziţie publică de servicii: Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” 15.04.19
Multifunctional laser monocrom A4 Brother DCP-L5500DN / DCP L5500 DN  
Servicii de evaluare a imobilului Palat Administrativ – Zalău, situat în municipiul Zalău, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.12, judeţul Sălaj, în cadrul proiectului Creşterea eficienţei energetice a Palatului administrativ Zalău, Cod SMIS: 115460 02.11.22
Furnizare rechizite de birou si alte articole imprimate 10.02.17
Execuţia lucrǎrilor pentru extindere reţele şi racorduri edilitare pentru obiectivele de investiţii: 1.“Construire bază sportivă TIP-1 în Municipiul Zalău" şi 2.“Construire bazin de înot didactic în Municipiul Zalău"  
Amenajare de spaţii verzi pe imobile abandonate sau degradate din Municipiul Zalău – etapa I", cod SMIS 121975  
Contract de achiziţie publică lucrǎri pentru Realizare banda de preselecţie pentru circulaţia rutieră şi refacere acoperire Valea Zalǎului pe tronsonul afectat de realizarea investiţiei ,,Pietonizare strada Unirii"  
Furnizare diverse imprimate 13.04.23