Feedback
I.D.: 73786238

Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău"

Data publicarii
05.10.22 Exista 61.753 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79930000-2 71322000-1 71530000-2
Termenul limita pentru depunere:
02.11.22
Pretul estimativ:
19.300,00 RON - 19.300,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.10.22 Publicat la 08.10.22 Publicat la 16.10.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a sediului SADP Zalău", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiecta...
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a sediului SADP Zalău", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 61747 din 05.08.2022 şi din Caietele de sarcini nr. 71583/12.09.2022 şi nr. 71619/12.09.2022. Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 02.11.22
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 20.12.22
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 20.12.22
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Liceului Pedagogic Gheorghe Şincai din Municipului Zalǎu– etapa 2" 25.11.22
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Şcolii Gimnaziale Iuliu Maniu din municipiul Zalău" 18.11.22
Contract de achiziţie publică servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 15.03.23
Contract de achiziţie publică servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 15.03.23
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Liceului Tehnologic Mihai Viteazul din municipiul Zalău" 21.11.22
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Liceului Tehnologic Mihai Viteazul din municipiul Zalău" 21.11.22
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a şcolii Simion Bǎrnuţiu din Municipiul Zalǎu" 16.03.23