Feedback
I.D.: 76662300

Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău"

Data publicarii
18.11.22 Exista 65.524 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79930000-2 71322000-1 71530000-2
Termenul limita pentru depunere:
20.12.22
Pretul estimativ:
38.600,00 RON - 38.600,00 RON
Documente participare:
  1. contract de servicii - propunere.pdf
  2. Caiet de sarcini servicii de proiectare.pdf
  3. Tema de proiectare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a sediului SADP Zalău", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiecta...
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a sediului SADP Zalău", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 90754 din 11.11.2022 şi din Caietele de sarcini nr. 90957 din 14.11.2022 şi nr. 71619 din 12.09.2022. Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 20.12.22
Contract de achiziţie publică servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 15.03.23
Contract de achiziţie publică servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 15.03.23
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 02.11.22
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Sediului SADP Zalău" 02.11.22
Achiziţia unei maşini pentru marcaj rutier 11.05.22
Contract de achiziţie publică de servicii: Contract de servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT şi DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Şcolii Mihai Eminescu – Corp B şi Sala de Sport, din municipiul Zalău". 28.11.22
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza SF, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii “Construirea de locuinţe nZEB plus pentru tineri, ȋn municipiul Zalǎu" - adaptarea la teren si asigurarea utilitãţilor 15.12.22
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Liceului Tehnologic Mihai Viteazul din municipiul Zalău" 21.11.22
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Liceului Tehnologic Mihai Viteazul din municipiul Zalău" 21.11.22