Feedback
I.D.: 36145026

Contract de achiziţie publică de servicii: Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău”

Data publicarii
25.05.19 Exista 82.151 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72262000-9
Pretul estimativ:
1.578.514,00 RON - 1.578.514,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii- Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” Se vor achiziţiona următoarele servicii/dotări, cu respectarea...
Contract de servicii- Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” Se vor achiziţiona următoarele servicii/dotări, cu respectarea cerinţelor din caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Echipamente, din care: - Server – 2 buc. - Rack- 1 buc. - UPS- 2 buc. - Firewall- 2 buc. - Storage- 1 buc. - Echipament Backup NAS – 1 buc. - SMS Gateway – 1 buc. - Imprimante coduri de bare – 2 buc. - Scaner A3 – 1 buc. - Multifuncţionale A4- 5 buc. - Multifuncţională A3- 1 buc. - Calculatoare- 3 buc. - Laptop pentru proiecţie- 1 buc. - Tabletă – 1 buc. - Sistem proiecţie – 1 buc. 2. Licenţe, din care: - Licenţă office sau echivalent – 4 buc. - Licenţă windows sau echivalent – 4 buc. - Licenţă soluţie antivirus – 1 pachet - Licenţă aplicaţie backup – 1 buc. - Licenţă so server – 2 buc. - Licenţă platformă aplicativă – 2 buc. 3. Servicii, din care: - Servicii instalare sistem proiecţie – 1 pachet - Servicii configurare infrastructură hard & soft- 1 pachet - Certificate digitale pentru semnătura electronică- 10 buc. - Aplicaţie portal cu instruire- 1 buc. - Actualizare aplicaţii backoffice Urbanism& Impozite cu instruire – 1 pachet - Actualizare aplicaţii backoffice Docmanager cu instruire – 1 pachet - Site Web responsiv cu instruire- 1 pachet. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 20 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare înainte cu 11 zile faţă de termenul limită de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii: Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” 15.04.19
Contract de achiziţie publică de servicii - Servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău"  
Contract de achiziţie publică de servicii - Servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” 05.03.19
Achiziţie de echipamente hardware, sisteme de operare necesare funcţionării acestora, backup systeme pentru server şi software de securitate - LOT 10 - Backup systeme pentru server, Licenta pachet programe de birou pentru calculatoare si laptopuri, Soft antivirus 19.12.13
Caietul de Sarcini pentu achizitia serviciului de citire cu tertii pentru DEER. Este necesar ca noile concepte si metode de lucru să fie validate înainte de stabilirea formei finale a C.S. supus achiziţiei, avand in vedere posibilitatea participarii la achiziţie a unui nr. mare de ofertanti. 11.10.24
Licenţe Software  
Servicii de reparare si intretinere a computerelor personale  
Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale  
Servicii de instalare, configurare si instruire AvanMap, AvanUrbis si AvanPatrimoniu  
Servicii -de asigurare protectie antivirus prin produse antivirus de retea si produse antivirus pentru statii client+personal firewall 08.01.18