Feedback
I.D.: 34487729

Contract de achiziţie publică de servicii: Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău”

Data publicarii
13.03.19 Exista 47.273 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72262000-9
Termenul limita pentru depunere:
15.04.19
Pretul estimativ:
1.578.514,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1009753.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii- Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” Se vor achiziţiona următoarele servicii/dotări, cu respectarea...
Contract de servicii- Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” Se vor achiziţiona următoarele servicii/dotări, cu respectarea cerinţelor din caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Echipamente, din care: - Server – 2 buc. - Rack- 1 buc. - UPS- 2 buc. - Firewall- 2 buc. - Storage- 1 buc. - Echipament Backup NAS – 1 buc. - SMS Gateway – 1 buc. - Imprimante coduri de bare – 2 buc. - Scaner A3 – 1 buc. - Multifuncţionale A4- 5 buc. - Multifuncţională A3- 1 buc. - Calculatoare- 3 buc. - Laptop pentru proiecţie- 1 buc. - Tabletă – 1 buc. - Sistem proiecţie – 1 buc. 2. Licenţe, din care: - Licenţă office sau echivalent – 4 buc. - Licenţă windows sau echivalent – 4 buc. - Licenţă soluţie antivirus – 1 pachet - Licenţă aplicaţie backup – 1 buc. - Licenţă so server – 2 buc. - Licenţă platformă aplicativă – 2 buc. 3. Servicii, din care: - Servicii instalare sistem proiecţie – 1 pachet - Servicii configurare infrastructură hard & soft- 1 pachet - Certificate digitale pentru semnătura electronică- 10 buc. - Aplicaţie portal cu instruire- 1 buc. - Actualizare aplicaţii backoffice Urbanism& Impozite cu instruire – 1 pachet - Actualizare aplicaţii backoffice Docmanager cu instruire – 1 pachet - Site Web responsiv cu instruire- 1 pachet. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 20 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare înainte cu 11 zile faţă de termenul limită de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii: Implementare portal servicii online către cetăţeni, integrare fluxuri în sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnături electronice, actualizare web www.zalausj.ro, în cadrul implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău”  
Contract de achiziţie publică de servicii - Servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău"  
Contract de achiziţie publică de servicii - Servicii de informare şi publicitate pe durata implementării proiectului ,,SPECIAL ZALĂU-Servicii Publice Electronice de Calitate şi Integrate pentru Administraţia Locală din Municipiul Zalău” 05.03.19
Servicii de reparare si intretinere a computerelor personale  
Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale  
Licenţe Software  
Achiziţie de echipamente hardware, sisteme de operare necesare funcţionării acestora, backup systeme pentru server şi software de securitate - LOT 10 - Backup systeme pentru server, Licenta pachet programe de birou pentru calculatoare si laptopuri, Soft antivirus 19.12.13
Actualizare documentatie Dezvoltare sistem pentru realitatea augmentata si realitatea virtuala: software, aparatura si modelari 3D, mentenanta 19.05.17
Dezvoltare sistem pentru realitatea augmentata si realitatea virtuala: software, aparatura si modelari 3D, mentenanta  
Servicii de instalare, configurare si instruire AvanMap, AvanUrbis si AvanPatrimoniu