Feedback
I.D.: 72177569

Contract de achiziţie publică de servicii de realizare şi implementare a unei soluţii informatice integrate pentru facilitarea accesului cetăţenilor la serviciile publice furnizate de Consiliul Judeţean Iaşi şi furnizare echipamente pentru proiectul "Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Consiliului Judeţean Iaşi", cod SIPOCA 1192 / cod MySMIS 2014+ 154816

Data publicarii
14.08.22 Exista 96.104 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212000-4 30216110-0 48000000-8 48211000-0 48821000-9 72252000-6 72500000-0 80570000-0
Termenul limita pentru depunere:
22.09.22
Pretul estimativ:
1.449.808,41 RON - 1.449.808,41 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.08.22 Publicat la 01.09.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de servicii de realizare şi implementare a unei soluţii informatice integrate pentru facilitarea accesului cetăţenilor la serviciile publice furnizate de Consiliul Judeţean Iaşi şi furnizare echipamente pentru proiectul "Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Consiliului Judeţean Iaşi", cod SIPOCA 1192 / cod MySMIS 2014+ 154816 - conform Caiet de sarcini. Orice operator economic ...
Contract de achiziţie publică de servicii de realizare şi implementare a unei soluţii informatice integrate pentru facilitarea accesului cetăţenilor la serviciile publice furnizate de Consiliul Judeţean Iaşi şi furnizare echipamente pentru proiectul "Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Consiliului Judeţean Iaşi", cod SIPOCA 1192 / cod MySMIS 2014+ 154816 - conform Caiet de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează: - în a 22-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; - în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 31.01.23
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 31.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 31.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 04.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 04.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 26.09.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 26.09.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a documentaţiei de atribuire a gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate şi asistenţă de specialitate pentru achiziţii sectoriale prin experţi cooptaţi, în vederea atribuirii contractelor de delegare a gestiunii serviciului de transport public de persoane prin curse regulate în judeţul Iaşi 03.12.24
Contract de achiziţie publică de executie lucrari pentru obiectivul "Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str.Cuza Vodă, nr.29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi" 10.04.23
Contract de achiziţie publică de executie lucrari pentru obiectivul ”Reabilitarea și modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 și 161497 situate în Iași, str.Cuza Vodă, nr.29 în care își desfășoară activitatea Filarmonica Moldova Iași”