Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului: "Cresterea sigurantei pacientilor prin achizitia si montajul sistemelor de detectare, semnalizare si alarmare in spitalele din Judetul Iasi" Cod SMIS 151575, Lotul 1 - Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi, Lotul 2 - Spitalul Clinic de Boli Infecţioase "Sf. Parascheva" Iasi, Lotul 3 - Spitalul Clinic de Urgenta Prof. D...
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului: "Cresterea sigurantei pacientilor prin achizitia si montajul sistemelor de detectare, semnalizare si alarmare in spitalele din Judetul Iasi" Cod SMIS 151575, Lotul 1 - Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi, Lotul 2 - Spitalul Clinic de Boli Infecţioase "Sf. Parascheva" Iasi, Lotul 3 - Spitalul Clinic de Urgenta Prof. Dr. N Oblu - conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimată totală a contractului de achiziţie publică de servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului: "Cresterea sigurantei pacientilor prin achizitia si montajul sistemelor de detectare, semnalizare si alarmare in spitalele din Judetul Iasi" Cod SMIS 151575 , Lotul 1 - Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi, Lotul 2 - Spitalul Clinic de Boli Infecţioase "Sf. Parascheva" Iasi, Lotul 3 - Spitalul Clinic de Urgenta Prof. Dr. N Oblu este de 1.561.484,12 lei fără T.V.A, din care :
- Lot 1- 594.797,66 lei fără TVA
- Lot 2- 358.341,17 lei fără TVA
- Lot 3 - 608.345,29 lei fără TVA.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.