Feedback
I.D.: 83917266

Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare REFUNCŢIONALIZARE CENTRU EXPOZIŢIONAL MOLDOVA - documentaţie tehnică şi studii de specialitate

Data publicarii
27.06.23 Exista 39.854 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1 71241000-9 71335000-5
Termenul limita pentru depunere:
17.07.23
Pretul estimativ:
210.084,03 RON - 210.084,03 RON
Documente participare:
  1. documente anexa la caietul de sarcini .rar
  2. Caiet de sarcini nr. 20602-22.05.2023.pdf
  3. Proiect de contract .pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare REFUNCŢIONALIZARE CENTRU EXPOZIŢIONAL MOLDOVA - documentaţie tehnică şi studii de specialitate, conform Caiet de sarcini. Valoarea estimată totală a contractului este de 210.084,03 lei fără T.V.A. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului ...
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare REFUNCŢIONALIZARE CENTRU EXPOZIŢIONAL MOLDOVA - documentaţie tehnică şi studii de specialitate, conform Caiet de sarcini. Valoarea estimată totală a contractului este de 210.084,03 lei fără T.V.A. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Conform prevederilor art. 161 alin. 2 din legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează: - cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare echipamente A4 si A3, monocrom 26.11.21
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 31.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 31.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 04.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 04.08.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 26.09.22
Contract de achiziţie publică de servicii de elaborare a '' Strategiei de Transformare Digitală a Judeţului Iaşi '', cod SMIS 154816 26.09.22
Contract de achiziţie publică de furnizare dotări în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820 27.01.20
Contract de achiziţie publică de furnizare dotări (lot II) în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820 30.04.20
Acord cadru "Furnizare carburant auto (motorină şi benzină) pe bază de carduri" pentru parcul auto al D.G.R.F.P. Iaşi. 06.03.23