Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistență tehnică din partea
proiectantului și executie lucrări în cadrul proiectului: CONSTRUIREA ȘI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII
IAȘI - conform Caiet de sarcini.NOTA: Dotarile si echipamentele medicale precum si Dotarile non medicale (dotari IT/Bucatarii/
Spalatorie/Aprovizionar...
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistență tehnică din partea
proiectantului și executie lucrări în cadrul proiectului: CONSTRUIREA ȘI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII
IAȘI - conform Caiet de sarcini.NOTA: Dotarile si echipamentele medicale precum si Dotarile non medicale (dotari IT/Bucatarii/
Spalatorie/Aprovizionare/Farmacie/Autoservire/Activele corporale, nu fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica
si nu vor ofertate in cadrul prezentei proceduri .Dotarile si echipamentele medicale care se regasesc conform devizului general
al obiectivului de investitii in: Capitolul 4.4 - Capitolul 4.5 si Capitolul 4.6, sunt prezentate cu caracter informativ,
acestea urmand a fi integrate de proiectant in proiectul tehnic al obiectivului de investitii. De asemenea in Fomularele F5
se regasesc atat fisele tehnice pentru echipamentele care se pun in opera cat si pentru dotarile/echipamentele medicale
care nu fac obiectul contractului de achizitie publica, acestea au fost puse la dispozitia ofertantilor pentru a prezenta
o imagine completa si a furniza toate informatiile tehnice necesare (dimensionare instalatie electrica, etc.) in vederea realizarii
obiectivul de investitie: Construirea si Dotarea Spitalului Clinic Integrat de Boli Respiratorii Iasi”.Valoarea estimată a
contractului este de: 458.493.636,94 lei fără T.V.A., din care: - Servicii de proiectare : 5.710.000,00 lei fara TVA,-
Executie lucrari : 452.783.636,94 lei fara TVA.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute - Cap.5.3 din Devizul general
- este de 34.424.711,66 lei fara TVA, și nu a fost inclusă in valoarea estimata a contractului.Nu au fost constituite provizioane/rezerve
de implementare.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura
cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre
ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte
de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia
de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea
contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit
conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate
de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor
solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum urmează:- cu 20 zile înainte de data limita de depunere
a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 27 de zile înainte de data limita de
depunere a ofertelor;- cu 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise
de operatorii economici cu 16 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.