Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire şi DTOE, inclusiv verificarea tehnică a proiectului tehnic conform prevederilor în vigoare aferente proiectului şi asistenţă tehnică pe timpul execuţiei lucrărilor "Înfiinţarea centurii uşoare de ocolire a Municipiului Iaşi" - conform...
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire şi DTOE, inclusiv verificarea tehnică a proiectului tehnic conform prevederilor în vigoare aferente proiectului şi asistenţă tehnică pe timpul execuţiei lucrărilor "Înfiinţarea centurii uşoare de ocolire a Municipiului Iaşi" - conform Caiet de sarcini.
Contractantul se obligă să realizeze documentaţia tehnică în conformitate cu HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi va cuprinde:
- Studiu de fezabilitate, inclusiv analiza cost-beneficiu, studii de teren şi expertize tehnice
- Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii PAC, inclusiv documentaţia tehnică de execuţie a lucrărilor DTOE şi obţinerea autorizaţiei de construire,
- Proiect tehnic inclusiv detalii de execuţie.
Durata prestării serviciilor este de 29 de luni structurata astfel:
- Faza de proiectare 1 – Studiu de fezabilitate, inclusiv analiza cost beneficiu, studii de teren şi expertize tehnice în maxim 60 de zile, de la ordinul de incepere al serviciilor pentru etapa I
- Faza de proiectare 2 – Documentaţie tehnică pentru autorizarea lucrărilor de construire- PAC inclusiv documentaţii pentru obţinerea avizelor şi Documentaţie tehnică pentru organizarea lucrărilor de construire – DTOE – maxim 1,5 luni de la ordinul de începere al serviciilor pentru etapa a II a. Ordinul de începere se va emite după aprobarea indicatorilor tehnico economici din cadrul studiului de fezabilitate de către Plenul Consiliului Judeţean Iaşi.
Obţinerea avizelor intră în sarcina contractantului, taxele necesare pentru obţinerea acestora vor fi decontate ulterior de achizitor în baza documentelor justificative.
- Faza de proiectare 3 – proiectul tehnic de execuţie inclusiv detalii de execuţie şi verificarea tehnică a acestora- maxim 1,5 luni de la ordinul de începere al serviciilor pentru etapa a III a.
Proiectul tehnic de executie va fi insusit si de catre expertii tehnici atestati care au elaborat expertiza tehnica pentru drumuri si poduri, cu respectarea prevederilor HG 925/1995 –Regulament de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor.
- Faza de proiectare 4 – asigurarea de contractant a asistenţei tehnice pe timpul executării lucrărilor, respectiv 24 de luni.
Data de incepere a serviciilor este de la data emiterii Ordinului de incepere a serviciilor.
Valoare estimata a serviciilor de proiectare constând în Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire şi DTOE, inclusiv verificarea tehnică a proiectului tehnic conform prevederilor în vigoare aferente proiectului şi asistenţă tehnică pe timpul execuţiei lucrărilor "Înfiinţarea centurii uşoare de ocolire a Municipiului Iaşi" - 6.630.056,92 lei fara T.V.A.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista, clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare:
- primul termen - limita: cu 22 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .
- al doilea termen - limita : cu 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .