Contractul de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului: CONSTRUIRE CORP CLĂDIRE PENTRU ASIGURAREA ASISTENŢEI MEDICO SOCIALE PERSOANELOR AFLATE ÎN DIFICULTATE, ÎN INCINTA UNITĂŢII MEDICO-SOCIALE RĂDUCĂNENI - Conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică de lucr...
Contractul de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului: CONSTRUIRE CORP CLĂDIRE PENTRU ASIGURAREA ASISTENŢEI MEDICO SOCIALE PERSOANELOR AFLATE ÎN DIFICULTATE, ÎN INCINTA UNITĂŢII MEDICO-SOCIALE RĂDUCĂNENI - Conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică de lucrări de execuţie pentru CONSTRUIRE CORP CLĂDIRE PENTRU ASIGURAREA ASISTENŢEI MEDICO SOCIALE PERSOANELOR AFLATE ÎN DIFICULTATE, ÎN INCINTA UNITĂŢII MEDICO-SOCIALE RĂDUCĂNENI este de 14.294.026,60 lei (fara TVA).
Valoarea estimată a contractului de achiziţie ce urmează a fi atribuit NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2016, cap. 5.3.) respectiv suma de 1.109.690,00 lei, fără TVA), aceasta suma putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice actualizata.
Durata de execuţie a lucrărilor este de 27 luni.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractantă în instrucţiunile către ofertanţi/candidaţi - Secţiunea I.3 Comunicare, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile.
Răspunsurile la solicitările de clarificare cu privire la documnetaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la secţiunea "Lisdta, clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificari adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.