Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrari în cadrul obiectivului de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Răducăneni" - conform Caiet de sarcini.
Valoare estimata este de 4.498.090,86 lei fără TVA, conform Devizului general privind cheltuileile necesare realizării obiectivului "Reparaţii capitale, cons...
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrari în cadrul obiectivului de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Răducăneni" - conform Caiet de sarcini.
Valoare estimata este de 4.498.090,86 lei fără TVA, conform Devizului general privind cheltuileile necesare realizării obiectivului "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Răducăneni"
Din care:
- Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie) – lei 102.000,00 fara TVA
- Asistenta tehnica din partea proiectantului – 15.000,00 lei fara TVA
- Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie -9.000,00 lei fără TVA
- Executie de lucrari – 4.362.090,86 lei fara TVA
- Organizare de santier – 10.000,00 lei fara TVA
Nota: Valoarea estimata nu include cheltuielile diverse si neprevazute.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.