Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "SIGUR FLUID IAŞI – Creşterea siguranţei pacienţilor din structuri spitaliceşti din judeţul Iaşi care utilizează fluide medicale", cod proiect 152470, Lotul 1 – Spitalul Clinic de Boli Infecţioase "Sf. Parascheva" Iaşi, Lotul 2 – Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, Lotul 3 ...
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "SIGUR FLUID IAŞI – Creşterea siguranţei pacienţilor din structuri spitaliceşti din judeţul Iaşi care utilizează fluide medicale", cod proiect 152470, Lotul 1 – Spitalul Clinic de Boli Infecţioase "Sf. Parascheva" Iaşi, Lotul 2 – Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, Lotul 3 – Spitalul Clinic de Urgenţă Prof. Dr. N. Oblu Iaşi - conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimată totală a contractului de achiziţie publică de sservicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "SIGUR FLUID IAŞI – Creşterea siguranţei pacienţilor din structuri spitaliceşti din judeţul Iaşi care utilizează fluide medicale", cod proiect 152470, Lotul 1 – Spitalul Clinic de Boli Infecţioase "Sf. Parascheva" Iaşi, Lotul 2 – Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, Lotul 3 – Spitalul Clinic de Urgenţă Prof. Dr. N. Oblu Iaşi este de 6.411.127,86 lei fără T.V.A, din care :
Lotul 1 – Spitalul Clinic de Boli Infecţioase "Sf. Parascheva" Iaşi – 2.293.507,99 lei fără TVA,
Lotul 2 – Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi – 2.710.145,00 lei fără TVA,
Lotul 3 – Spitalul Clinic de Urgenţă Prof. Dr. N. Oblu Iaşi – 1.407.474,87 lei fără TVA
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.