Achiziţia contractului de servicii de instruire constă în prestarea de servicii de formare profesională în domeniul ,,Planificare strategică" şi în domeniul ,,Politici publice" în vederea implementării proiectului ,,Planificare strategică şi Management educational modern în Municipiul Zalău", cod MySMIS 136251/cod SIPOCA 822 prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2 - Administraţie publică şi S...
Achiziţia contractului de servicii de instruire constă în prestarea de servicii de formare profesională în domeniul ,,Planificare strategică" şi în domeniul ,,Politici publice" în vederea implementării proiectului ,,Planificare strategică şi Management educational modern în Municipiul Zalău", cod MySMIS 136251/cod SIPOCA 822 prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2 - Administraţie publică şi Sistem judiciar accesibile şi transparente, Operaţiunea/Obiectivul specific 2.1.- Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP.
Sesiunile de formare vor include instruirea a 90 pers. (angajaţi ai Primăriei mun. Zalău şi aleşi locali) în domeniul ,,Planificare strategică şi politici publice", respectiv un total de 5 sesiuni de instruire/formare, cu o durată de 5 zile, pentru 15/20 participanţi/sesiune.
Prestarea serviciilor de instruire/formare în domeniul ,,Planificare strategică şi politici publice" va cuprinde următoarele categorii de activiţăţi, detaliate după cum urmează:
1. Activitatea privind serviciile de instruire/formare a grupului ţintă include:
-organizarea şi derularea unui curs de formare şi instruire în domeniul ,,Planificare strategică" - 2 sesiuni- aprox. 15 pers./sesiune (total 30 pers.);
- organizarea şi derularea unui curs de formare şi instruire în domeniul ,,Politici publice" - 3 sesiuni- aprox. 20 pers./sesiune (total 60 pers.).
Activitatea propusă se va desfăşura în 2 etape:
- Etapa I - organizarea grupelor de curs
- Etapa II - desfăşurarea cursurilor
2. Activitatea privind asigurarea serviciilor de transport, asigurarea spaţiilor de instruire, precum şi asigurarea spaţiilor de cazare şi masă pentru participanţi
3. Activitatea de evaluare, validare şi certificare a competenţelor dobândite de cursanţi
4. Livrabile/domenii care cuprind- programe de pregătire, suport de curs pentru cele două domenii de instruire şi raport de activitate final.
● Valoarea estimată a serviciilor de instruire/formare propuse achiziţiei este de 197.900,00 lei fără TVA.