Feedback
I.D.: 75484626

Contract de achiziţie publică de servicii de dirigenţie de şantier pentru contractul nr. 35540/31.08.2022 privind Lucrari Complementare de Instalatii Electrice in cadrul proiectului "REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IAŞI", cod SMIS 110280

Data publicarii
21.11.22 Exista 179.948 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
26.493,00 RON - 26.493,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de servicii de dirigenţie de şantier pentru contractul nr. 35540/31.08.2022 privind Lucrari Complementare de Instalatii Electrice in cadrul proiectului "REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IAŞI", cod SMIS 110280 - conform Caiet de sarcini. Obiectul principal al contractului este asigurarea de Servicii de diriginţie de şantier a contractului de ...
Contract de achiziţie publică de servicii de dirigenţie de şantier pentru contractul nr. 35540/31.08.2022 privind Lucrari Complementare de Instalatii Electrice in cadrul proiectului "REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IAŞI", cod SMIS 110280 - conform Caiet de sarcini. Obiectul principal al contractului este asigurarea de Servicii de diriginţie de şantier a contractului de Lucrari Complementare de Instalatii Electrice in cadrul proiectului " REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA. Dirigintele de şantier, ca reprezentant al investitorului, este responsabil pentru monitorizarea şi supravegherea lucrărilor de instalatii electrice descrise in caietul de sarcini, conform prevederilor legislaţiei române în vigoare în scopul realizarii lucrarilor. Durata de prestare a serviciilor de dirigintie este de 2 luni de la data emiterii Ordinului de incepere a prestarii serviciilor pana la semnarea Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Prestatorul va fi implicat in urmatoarele etape de realizare a lucrarilor conform Ordinului Ministrului Dezvoltarii si Turismului nr. 1496/2011, pentru aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, cu modificarile si completarile ulterioare: - In perioada de pregatirea lucrarilor - Executia lucrarilor - Receptia lucrarilor - Perioada de garantie (de notificare a defectelor) Perioada de garantie a lucrarilor complementare de instalatii electrice in cadrul proiectului "REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IASI", cod SMIS 110280 acordată de antreprenor este de 8 (opt) ani. VIRAPOARTELE CARE VOR FI ELABORATE ŞI TRANSMISE DE DIRIGINTELE DE ŞANTIER Dirigintele de şantier va înainta următoarele rapoarte: - Un raport de finalizare a lucrărilor, înaintea recepţiei la terminarea lucrărilor precum şi activităţile de întreţinere/reparatie necesar a fi asigurate de către Beneficiar în perioada de garanţie a lucrărilor cu un program de desfăşurare a acestora. În cadrul acestui raport vor fi rezumate toate activităţile derulate în cadrul activităţii de supraveghere a lucrărilor. Raportul va trebui să se conformeze cerinţelor Autorităţii Contractante. Acesta va deveni proprietatea Beneficiarului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii de dirigenţie de şantier pentru contractul nr. 35540/31.08.2022 privind Lucrari Complementare de Instalatii Electrice in cadrul proiectului "REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IAŞI", cod SMIS 110280 11.10.22
Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări complementare de instalaţii electrice în cadrul proiectului "REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII SF. MARIA IASI"  
Contract de achizitie publica de proiectarea si executia lucrarilor in cadrul proiectului Reabilitarea si modernizarea Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Sf. Maria Iasi, Cod SMIS 110280 28.12.18
Contract de achizitie publica de proiectarea si executia lucrarilor in cadrul proiectului Reabilitarea si modernizarea Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Sf. Maria Iasi, Cod SMIS 110280  
Anulata - Contract de servicii de verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic din cadrul obiectivului “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IASI Cod SMIS 110280 04.04.18
Contract de servicii de verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic din cadrul obiectivului “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IASI Cod SMIS 110280 24.04.18
Contract de servicii de verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic din cadrul obiectivului “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IASI Cod SMIS 110280 04.04.18
Contract de servicii de verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic din cadrul obiectivului “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF. MARIA IASI Cod SMIS 110280  
Contract de achizitie publica de servicii de supervizare a contractului de proiectarea si executia lucrarilor in cadrul proiectului Reabilitarea si modernizarea Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Sf. Maria Iasi, Cod SMIS 110280.  
Servicii de informare si publicitate pentru proiectul „Reabilitarea si modernizarea Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Sf. Maria Iasi”, cod SMIS 110280 29.11.17