Feedback
I.D.: 92527855

Contract de achiziţie publică de servicii şi execuţie, servicii la faza PT Proiect tehnic şi Detalii de Execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de executare a lucrărilor precum şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dâncu, Dorolţu, Inucu, Leghia, Ma

Data publicarii
29.01.24 Exista 251.643 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45231221-0
Pretul estimativ:
18.923.817,40 RON - 18.923.817,40 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea executarii lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor pentru realizarea obiectivului "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dân...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea executarii lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor pentru realizarea obiectivului "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dâncu, Dorolţu, Inucu, Leghia, Macău, Ticu, Ticu-Colonie, comuna Aghireşu, judeţul CLUJ" – Etapa I - Aghireşu-Fabrici, Aghireşu Sat Est jud. Cluj". Potrivit devizului general parte integrantă a SF-ului, valoarea totală a contractului de proiectare şi lucrări ce face obiectul prezentei proceduri este de 18.923.817,40 lei din care: servicii de proiectare de 592.748,53 lei fara TVA şi execuţie de 18.331.068,87 lei fara TVA, fiind compusa din urmatoarele: Capitolul bugetar din cadrul proiectului Valoarea in RON (fara TVA), conform devizului general aprobat prin HCL Aghireşu nr. 78/2023 SERVICII DE PROIECTARE Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si Detalii de executie 450.274,01 Cap. 3.5.4. Doc obtinere avize, acorduri si autorizatii 20.000,00 Cap. 3.8.1. Asistenţa tehnică din partea proiectantului 122.474,52 Subtotal servicii de proiectare 592.748,53 EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII Cap 1.1. Obţinerea terenului 25.000,00 Cap 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 100.000,00 Cap 4.1. Constructii si instalatii 13.510.959,27 Cap 4.3. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 4.500.000,00 Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii Organizare de santier 114.843,16 Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului 20.266,44 Cap 6.2 Pregătire tehnilogică şi teste 60.000,00 Subtotal executie lucrari de constructii 18.331.068,87 Etapele necesar a fi parcurse pentru realizarea investiţiei sunt în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare: - Elaborarea documentaţiei tehnice constand în elaborarea documentaţiilor tehnice necesare pentru obţinerea avizelor / acordurilor în cazul în care este necesar, elaborarea documentelor pentru revizuirea autorizaţiei de construire dacă se impune, elaborarea PT, DDE, PAC, POE: - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor; - Execuţia lucrărilor de construcţii (va fi demarată doar după obtinerea Autorizatiei de construire). Durata de contractului este de 59 de luni şi este formată din perioada de proiectare de 2 luni, perioada de execuţie a lucrărilor si asistenta tehnica din partea proiectantului de 21 de luni si perioada de garanţie (perioada de notificare a defectelor) de 36 luni. AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea lacontextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii şi execuţie, servicii la faza PT Proiect tehnic şi Detalii de Execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de executare a lucrărilor precum şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dâncu, Dorolţu, Inucu, Leghia, Ma 10.01.24
"Modernizare străzi în localitatea Aghireşu, judeţul Cluj"  
"Modernizare străzi în localitatea Aghireşu, judeţul Cluj" 16.01.23
PROIECTARE CU EXECUTIE - Servicii de proiectare, asistenta tehnica pe perioada de derulare a executiei si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "SISTEM DE SUPRAVEGHERE CU CAMERE VIDEO in comuna Apahida" 29.07.21
PROIECTARE CU EXECUTIE - Servicii de proiectare, asistenta tehnica pe perioada de derulare a executiei si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "SISTEM DE SUPRAVEGHERE CU CAMERE VIDEO in comuna Apahida" 16.12.21
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI VICINALE DE PE RAZA UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE CIUCEA, JUDEŢUL CLUJ" 18.03.24
EXECUŢIE LUCRĂRI ÎN CADRUL PROIECTULUI “CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE A CLĂDIRII SEDIULUI PRIMĂRIEI CIUCEA, COMUNA CIUCEA, JUDEŢUL CLUJ" 20.02.24
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul EXTINDERE SI MANSARDARE CLĂDIRE PARTER, SCHIMBARE DE DESTINATIE IN CENTRU DE SERVICII COMUNITARE “SFANTA ANA", COD SMIS 150491 09.05.22
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul EXTINDERE SI MANSARDARE CLĂDIRE PARTER, SCHIMBARE DE DESTINATIE IN CENTRU DE SERVICII COMUNITARE “SFANTA ANA", COD SMIS 150491 09.05.22
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Creşterea eficienţei energetice a clădirii căminului cultural din localitatea Ciucea, Comuna Ciucea, judeţul Cluj" 15.02.24