Feedback
I.D.: 97442164

CONTRACT DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ DE PRODUSE privind "achiziţia de echipamente şi servicii de configurare/reconfigurare VPN secundar în vederea asigurării disponibilităţii resurselor IT&C (coduri CPV: 32424000-1, 72700000-7)"

Data publicarii
21.05.24 Exista 219.565 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32424000-1 72700000-7
Termenul limita pentru depunere:
27.05.24 23:59
Pretul estimativ:
255.669,43 RON - 255.669,43 RON
Documente participare:
  1. solicitare oferte VPN.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Echipamente şi servicii de configurare/reconfigurare VPN secundar în vederea asigurării disponibilităţii resurselor IT&C ANCOM (coduri CPV: 32424000-1, 72700000-7), după cum urmează: - livrarea a 3 (trei) echipamente de tip Firewall pentru asigurarea securităţii conexiunilor Internet pentru Direcţia Regională Timiş (DRT), Direcţia Regională Cluj (DRC), Direcţia Regională Iaşi (DRI) din ANCOM şi - prestarea de servicii ...
Echipamente şi servicii de configurare/reconfigurare VPN secundar în vederea asigurării disponibilităţii resurselor IT&C ANCOM (coduri CPV: 32424000-1, 72700000-7), după cum urmează: - livrarea a 3 (trei) echipamente de tip Firewall pentru asigurarea securităţii conexiunilor Internet pentru Direcţia Regională Timiş (DRT), Direcţia Regională Cluj (DRC), Direcţia Regională Iaşi (DRI) din ANCOM şi - prestarea de servicii de instalare, configurare, reconfigurare şi testare, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în documentul atasat prezentului anunt. Precizări şi cerinţe minime obligatorii: ofertele se elaborează conform cerinţelor minime obligatorii prevăzute în documentul atasat prezentului anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Configurare/reconfigurare postur intranet  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
Furnizare de echipamente de protecţie pentru lucrul la înălţime pentru sediul central, Direcţia Regională Bucureşti, Direcţia Regională Muntenia, Direcţia Regională Cluj, Direcţia Regională Timiş şi Direcţia Regională Iaşi 27.06.24
CONTRACT DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ DE LUCRĂRI având ca obiect realizarea obiectivului de investiţie "Lucrări de reabilitare şi modernizare termoenergetică a sediului OJ Satu Mare" 24.07.23
CONTRACT DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ DE LUCRĂRI având ca obiect realizarea obiectivului de investiţie "Lucrări de reabilitare şi modernizare termoenergetică a sediului OJ Satu Mare" 28.08.23
Servicii de configurare a unui sistem de vizualizare, stocare şi centralizare a datelor (alarmelor) de la staţiile de monitorizare ale ANCOM, inclusiv instalarea, configurarea şi testarea acestuia 22.02.19
Lucrări de reamenajare a sediului Direcţiei Regionale Timiş (DR Timiş)/ANCOM – înlocuire uşi, ferestre şi articole conexe (cod CPV: 44221000-5) 10.07.19
2 (două) monitoare video color 32 inch, 4K, în conformitate cu prevederile legale incidente şi cu cerinţele prezentei solicitări. 29.05.18
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen