Feedback
I.D.: 89684088

Contract de achiziţie publică de produse privind furnizarea de materiale de promovare necesare pentru conferinţa de închidere a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020

Data publicarii
14.11.23 Exista 73.330 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39294100-0
Termenul limita pentru depunere:
22.11.23
Pretul estimativ:
121.721,50 RON - 121.721,50 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini-signed.pdf
  2. Formulare de oferta si propunere tehnica-signed.pdf
  3. Model contract-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta achiziţie se doreste achiziţionarea de materiale de promovare pentru conferinţa de închidere a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicita...
Prin prezenta achiziţie se doreste achiziţionarea de materiale de promovare pentru conferinţa de închidere a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, o singura data, in a 2 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru clarificarile solicitate cu 4 zile inaintea termenului limita dedepunere a ofertelor, precizat la sectiunea I.3) Comunicare din fisa de date.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de produse privind furnizarea de materiale de promovare necesare pentru conferinţa de închidere a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 22.11.23
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. 07.03.22
Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 28.06.21
Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.  
Achizitia de servicii de audit financiar în cadrul proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului",cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, 06.12.23
Achiziţie materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548 12.05.20
Achiziţie 150 buc. agende personalizate -materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548  
Achiziţie 150 buc. agende personalizate -materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548 15.04.21
Achiziţie 150 buc. agende personalizate -materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548 18.01.21