Feedback
I.D.: 67435317

Contract de achiziţie publică de produse pentru 3 luni-"Hrana pentru oameni “

Data publicarii
25.03.22 Exista 193.327 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15112100-7 15542000-9 15543400-0 15612100-2 15331100-8 15511210-8 15612210-6 15811100-7 15872400-5 15512100-1 15411200-4 15831200-4
Termenul limita pentru depunere:
01.04.22
Pretul estimativ:
226.140,00 RON - 226.140,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1141738.pdf
  2. 5. Instructiuni pentru candidatiofertanti.docx
  3. 5.Documente probante HO april iunie22.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de produse pentru 3 luni-"Hrana pentru oameni “, conform cerintelor Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractantă a optat pentru aplicarea procedurii de Procedura simplificata cu respectarea prevederilor art. 113, 113.1 coroborate cu prevederile art.7 alin.(1) lit. c), alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare. Valoarea es...
Contract de achiziţie publică de produse pentru 3 luni-"Hrana pentru oameni “, conform cerintelor Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractantă a optat pentru aplicarea procedurii de Procedura simplificata cu respectarea prevederilor art. 113, 113.1 coroborate cu prevederile art.7 alin.(1) lit. c), alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare. Valoarea estimata a contractului este de 139635.00 lei valoare fără TVA fiind inferioara pragului prevăzut la articolul mai sus menţionat si anume 1.000.557 lei , prag pentru care autoritatea contractanta are obligatia de a organiza licitatie deschisă. Luând în considerare necesitatea şi urgenţa rezolvării problemelor mai sus semnalate, cu atat mai mult cu cat autoritatea contractanta a mai initiat o data o procedura de achizitie (Anunţ de participare : CN1033442din 03.08.2021, Procedura de atribuire: Licitatie deschisa), iar unii ofertantii declarati castigatori prin procedura mai sus amintita nu au mai mentinut preturile ofertate si inscrise in Acordurile cadru, datorita tulburarilor in contextul crizei economice existente le nivel international generata de conflictul militar care se desfasoara pe teritoriul Ucrainei si in conditiile in care preturile din piata au tendinta de crestere pe fondul incertitudinii creeate de evenimentele mentionate, se impune demararea unei proceduri in regim de urgenta conf. prevederilor art. 113 alin. 10 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, cu o perioadă redusă pentru depunerea ofertelor, care nu poate fi mai mică de 6 zile de la data transmiterii spre publicare a anunţului de participare Achizitorul are dreptul ca pana la expirarea termenului CONTRACTULUI sa nu solicite livrarea intregii cantitati de produse daca nevoile concrete ale unitatii nu impun asta sau prevederile bugetare ale autoritatii publice sufera modificari in perioada de derulare a CONTRACTULUI. În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: in a 2-a zi lucratoare inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract achiziţie publică -Furnizare CONTAINER METALIC TERMOIZOLAT 19.10.21
Contract de achiziţie publică de produse : MASINA DE GATIT PROFESIONALA, MASINA DE CURATAT CARTOFI , MASINA DE SPALAT RUFE CU USCATOR, DULAP DEPOZITARE INOX- transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în garantie 25.05.22
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Construire anexă socială "Biserica Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena, Parohia Sfânta Treime Frenciugi “, sat Frenciugi, comuna Drăguşeni, judeţul Iaşi" 25.08.22
Executia lucrari pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare si dotare dispensar in Comuna Stolniceni Prăjescu, judeţul Iaşi" 08.07.22
“Reabilitarea şi modernizarea Ascensorului pentru persoane Q=1200 Kg, 6 Staţii, 6 Accese, Serie fabricaţie 108AM0600185 DIN 2008, la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi" - Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie şi Lucrări de Execuţie 15.10.21
“Reabilitarea şi modernizarea Ascensorului pentru persoane Q=1200 Kg, 6 Staţii, 6 Accese, Serie fabricaţie 108AM0600185 DIN 2008, la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi" - Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie şi Lucrări de Execuţie 15.10.21
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20