Feedback
I.D.: 80718401

CONTRACT DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ DE PRODUSE - Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30232110-8)

Data publicarii
10.04.23 Exista 356.600 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
21.04.23
Pretul estimativ:
185.207,00 RON - 185.207,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare de oferte nr. SC-DAC- 8694 din 10.04.2023.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30232110-8), după cum urmează: 5 (cinci) multifuncţionale Laser A3, color; 2 (două) multifuncţionale Laser A4, color; 2 (două) imprimante A3, color; 1 (una) imprimantă A4, monocrom; 4 (patru) multifuncţionale A4, color, portabile; 2 (două) multifuncţionale A4, color, cu ADF; în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Caietul de sarcini -Anexa nr. 1 la Solicit...
Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30232110-8), după cum urmează: 5 (cinci) multifuncţionale Laser A3, color; 2 (două) multifuncţionale Laser A4, color; 2 (două) imprimante A3, color; 1 (una) imprimantă A4, monocrom; 4 (patru) multifuncţionale A4, color, portabile; 2 (două) multifuncţionale A4, color, cu ADF; în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Caietul de sarcini -Anexa nr. 1 la Solicitarea de oferte şi în condiţiile din cuprinsul Solicitării de oferte nr. SC-DAC-8694 din 10.04.2023, document atasat prezentului anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de echipamente de printare (cod CPV: 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Caietul de sarcini, in Propunerea Tehnica si in Propunerea Financiara, anexe la contract  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de echipamente de printare (cod CPV: 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în caietul de sarcini, in Propunerea Tehnica si in Propunerea Financiara, anexe la contract.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de echipamente de printare (cod CPV: 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 27.04.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de echipamente de printare (cod CPV: 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: caietul de sarcini. 27.04.15
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.05.20
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 07.06.21
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de asigurare a răspunderii civile profesionale a preşedintelui, vicepreşedinţilor şi personalului ANCOM pentru prejudiciile cauzate cu ocazia îndeplinirii atribuţiilor specifice în exercitarea mandatului sau în temeiul contractelor individuale de muncă. 11.05.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de asigurare a răspunderii civile profesionale a preşedintelui, vicepreşedinţilor şi personalului ANCOM pentru prejudiciile cauzate cu ocazia îndeplinirii atribuţiilor specifice în exercitarea mandatului sau în temeiul contractelor individuale de muncă. 09.06.23