Feedback
I.D.: 68995212

Contract de achiziţie publică de produse : MASINA DE GATIT PROFESIONALA, MASINA DE CURATAT CARTOFI , MASINA DE SPALAT RUFE CU USCATOR, DULAP DEPOZITARE INOX- transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în garantie

Data publicarii
13.05.22 Exista 212.471 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39314000-6 42716120-5 39141300-5
Termenul limita pentru depunere:
25.05.22
Pretul estimativ:
86.890,72 RON - 86.890,72 RON
Documente participare:
  1. documente probante.pdf
  2. clauze contractuale obligatori.pdf
  3. instructiuni ofertant.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de produse : MASINA DE GATIT PROFESIONALA, MASINA DE CURATAT CARTOFI , MASINA DE SPALAT RUFE CU USCATOR, DULAP DEPOZITARE INOX- transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în garantie, conform cerintelor Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractantă a optat pentru aplicarea procedurii de Procedura simplificata cu respectarea prevederilor art. 113, 113...
Contract de achiziţie publică de produse : MASINA DE GATIT PROFESIONALA, MASINA DE CURATAT CARTOFI , MASINA DE SPALAT RUFE CU USCATOR, DULAP DEPOZITARE INOX- transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în garantie, conform cerintelor Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractantă a optat pentru aplicarea procedurii de Procedura simplificata cu respectarea prevederilor art. 113, 113.1 coroborate cu prevederile art.7 alin.(1) lit. c), alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare. Valoarea estimata a contractului este de 86890.72 lei valoare fără TVA fiind inferioara pragului prevăzut la articolul mai sus menţionat si anume 1.000.557 lei , prag pentru care autoritatea contractanta are obligatia de a organiza licitatie deschisă. Achizitorul are dreptul ca pana la expirarea termenului CONTRACTULUI sa nu solicite livrarea intregii cantitati de produse daca nevoile concrete ale unitatii nu impun asta sau prevederile bugetare ale autoritatii publice sufera modificari in perioada de derulare a CONTRACTULUI. În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: in a 3-a zi lucratoare inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de produse pentru 3 luni-"Hrana pentru oameni “ 01.04.22
Contract achiziţie publică -Furnizare CONTAINER METALIC TERMOIZOLAT 19.10.21
“Reabilitarea şi modernizarea Ascensorului pentru persoane Q=1200 Kg, 6 Staţii, 6 Accese, Serie fabricaţie 108AM0600185 DIN 2008, la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi" - Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie şi Lucrări de Execuţie 15.10.21
“Reabilitarea şi modernizarea Ascensorului pentru persoane Q=1200 Kg, 6 Staţii, 6 Accese, Serie fabricaţie 108AM0600185 DIN 2008, la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi" - Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie şi Lucrări de Execuţie 15.10.21
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
PROIECTARE si EXECUTIE LUCRARI - “Extindere sistem de canalizare din Comuna Ceplenita prin infiintare sistem de canalizare din satul Ceplenita, Comuna Ceplenita, judetul Iasi" 28.03.24
PROIECTARE si EXECUTIE LUCRARI - “Extindere sistem de canalizare din Comuna Ceplenita prin infiintare sistem de canalizare din satul Ceplenita, Comuna Ceplenita, judetul Iasi"