Obiectul prezentului contract de achizitie consta in:
-elaborarea documentatie tehnice necesare obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor;
-elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizatiei de constructie;
- elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini;
- proiectantul va avea obligatia de a intocmi un plan de securitate si sanatate in munca conform HG 300/2006 si un Dosar de interventii ult...
Obiectul prezentului contract de achizitie consta in:
-elaborarea documentatie tehnice necesare obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor;
-elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizatiei de constructie;
- elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini;
- proiectantul va avea obligatia de a intocmi un plan de securitate si sanatate in munca conform HG 300/2006 si un Dosar de interventii ulterioare, realizate de un coordonator atestat in materie de securitate si sanatate in munca.
-asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei;
-proiectul As-Built, care se realizează pe parcursul executării construcţiei şi actualizează post-construire documentaţia tehnică în conformitate cu realitatea din teren deoarece pe întreaga derulare a procesului de executare a lucrărilor intervin modificări fireşti ale conceptului iniţial-situaţii neprevăzute.
-intocmirea documentatiei privind Proiectul de urmarire a comportarii in timp a constructiei ce se realizeaza de catre proiectantul lucrarilor conform dispozitiilor legale;
-documentatiile tehnice pentru obtinerea autorizatiilor de functionare a obiectivului de investitie conform dispozitiilor legale.
-executia lucrarilor pentru proiectul: ,,INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APĂ SI CANALIZARE IN COMUNA GHERCESTI, ZONA AEROPORT JUDETUL DOLJ" .
Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de fezabilitate" pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului: 253.448,93 fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie Documentatii intocmire avize, acorduri, DTAC: 249.294,03 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 4.154,90 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 3.8.1.1. Pe perioada de executie a lucrarilor: 4.154,90 lei fara TVA;
Cheltuieli lucrari de executie: 4.296.881,73 lei fara TVA compuse din:
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 14.791,96 lei fara TVA;
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 3.562.913,84 lei fara TVA;
Cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 108.986,72,00 fara TVA;
Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 483.000,00 lei fara TVA;
Cap. 5.1. Organizare de santier: 103.872,51 lei, defalcata astfel:
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 103.872,51 lei fara TVA;
Cap. 6.2. Probe tehnologice si teste: 23.316,70 lei fara TVA;
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (Servicii de proiectare, Asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari) este de 4.550.330,66 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016.
Durata totală a planului detaliat de execuţie a contractului cuprinde:
-termen predare Proiect tehnic si documentatii tehnice – maxim 1 luna;
-termen executie lucrari - 9 luni, din care 1 luna – organizare de santier;
-termen asistenta tehnica (pe perioada executiei lucrarilor) -9 luni;
-garantia acordata lucrarilor: 48 luni.