Contract de achiziţie publică de lucrări, care are ca obiect execuţia obiectivului de investiţii “PAVILION NOU DE DETINERE (C) CU 80 LOCURI DE CAZARE, PUNCT PRIMIRE DEŢINUŢI ŞI POST CONTROL NR. 2" Penitenciarul Botoşani
Obiectivele proiectului de investiţii "PAVILION NOU DE DETENŢIE (C) CU 80 LOCURI DE CAZARE, PUNCT PRIMIRE DEŢINUŢI ŞI POST CONTROL NR. 2", sunt îmbunătăţirea condiţiilor de deţinere, îmbunătăţirea facilităţ...
Contract de achiziţie publică de lucrări, care are ca obiect execuţia obiectivului de investiţii “PAVILION NOU DE DETINERE (C) CU 80 LOCURI DE CAZARE, PUNCT PRIMIRE DEŢINUŢI ŞI POST CONTROL NR. 2" Penitenciarul Botoşani
Obiectivele proiectului de investiţii "PAVILION NOU DE DETENŢIE (C) CU 80 LOCURI DE CAZARE, PUNCT PRIMIRE DEŢINUŢI ŞI POST CONTROL NR. 2", sunt îmbunătăţirea condiţiilor de deţinere, îmbunătăţirea facilităţilor existente, astfel încât încadrarea în normele şi standardele actuale să răspundă cerinţelor de calitate a fondului construit şi respectiv să se aliniereze din punct de vedere logistic şi funcţional la normele impuse de Uniunea Europeană.
În cadrul investitiei se propun următoarele obiecte:
1. Demolare Magazie E.T.G. (Punct primire deţinuti şi comandanţi secţie) şi Post control nr. 2 şi Dispecerat;
2. Construire C1 ‐ Pavilion Nou de Deţinere;
3. Construire C2 – Foişor Pază;
4. Construire Curţi Plimbare;
5. Reţele exterioare pentru utilităţi;
6. Împrejmuire;
7. Amenajare/sistematizare curte;
8. Dotări, echipamente, utilaje.
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către ofertantul desemnat câştigător, a următoarelor activităţi:
• Executarea tuturor lucrărilor de Demolare Magazie E.T.G. (Punct primire deţinuti şi comandanţi secţie) şi Post control nr. 2 şi Dispecerat
• Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente construcţiilor propuse conform documentaţiilor tehnice;
• Achiziţionarea şi montajul tuturor echipamentelor tehnologice şi funcţionale care necesită montaj şi punerea în funcţiune a acestora;
• Lucrările de organizare de şantier;
• Recepţia la terminarea lucrărilor;
• Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări;
• Elaborarea certificatului de performanţă energetică;
• Recepţia finală a lucrărilor;
Valoarea totală estimată este de 12.854.109,17 lei fără TVA şi este compusă din:
CAPITOL 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 Amenajarea terenului – 291.039,41 lei
1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor – 61.846,11 lei
CAPITOL 2- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 468.052,06 lei
CAPITOL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii – 10.247.313,94 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 94.324,01 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj
4.3.1.1 Lista echipamente – 163.3111,00 lei
CAPITOL 5 Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier– 58.422,64 lei
Orice operator economic interesat, are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 14 zile. Astfel, în conformitate cu art 161 din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări, cel mai târziu, cu 7 zile înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art.160 alin. (2) şi art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, având în vedere că, operatorii economici trebuie să aibă cel puţin 6 zile să îşi întocmească oferta în conformitate cu cerinţele suplimentare introduse prin răspunsul la clarificări/informaţii suplimentare.