Feedback
I.D.: 66669247

Contract de achiziţie publică de furnizare "Soluţie de comunicaţie integrată pentru reţeaua de date/voce"

Data publicarii
01.03.22 Exista 184.037 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32422000-7 72265000-0 72500000-0 72710000-0
Termenul limita pentru depunere:
15.03.22
Pretul estimativ:
196.638,65 RON - 196.638,65 RON
Documente participare:
  1. SECTIUNEA II - CAIET DE SARCINIsemnat.pdf
  2. SECTIUNEA III - PROIECT DE CONTRACTsemnat.pdf
  3. FisaDate_DF1139053.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de furnizare "Soluţie de comunicaţie integrată pentru reţeaua de date/voce". Valoarea estimata a contractului de achiziţie publică de furnizare "Soluţie de comunicaţie integrată pentru reţeaua de date/voce" este de 196.638,65 lei – fără TVA. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectar...
Contract de achiziţie publică de furnizare "Soluţie de comunicaţie integrată pentru reţeaua de date/voce". Valoarea estimata a contractului de achiziţie publică de furnizare "Soluţie de comunicaţie integrată pentru reţeaua de date/voce" este de 196.638,65 lei – fără TVA. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează: - cu 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de furnizare "Soluţie de comunicaţie integrată pentru reţeaua de date/voce"  
Furnizare echipamente pentru dotare laboratoare de informatică din unităţile din reţeaua de învăţământ profesional şi tehnic (IPT) în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI", Linia Investiţională – I.13, cod proiect F-PNRR- Dotări-2023-0 12.08.24
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU DOTARE LABORATOARE DE INFORMATICA DIN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT DE NIVEL PRIMAR, GIMNAZIAL ŞI LICEAL/UNITATE CONEXĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI", LINIA INVESTIŢIONALĂ I.9, 3 LOTURI 23.09.24
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU DOTARE LABORATOARE DE INFORMATICA DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE NIVEL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL/UNITATE CONEXĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”, LINIA INVESTIȚIONALĂ I.9, 3 LOTURI 23.09.24
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 09.03.20
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 21.11.19
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 20.01.20
Contract de achiziţie publică de execuţie a lucrărilor pentru realizarea parcului industrial "IASI INDUSTRIAL PARK" 17.06.21
Contract de achiziţie publică de execuţie a lucrărilor pentru realizarea parcului industrial "IASI INDUSTRIAL PARK" 17.06.21
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE PENTRU ATELIERELE DE PRACTICĂ DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PROFESIONAL ȘI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”, Linia Investițională - I.14, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426 21.10.24