Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU DOTARE LABORATOARE DE INFORMATICA DIN
UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE NIVEL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL/UNITATE CONEXĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER,
MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”,
LINIA INVESTIȚIONALĂ I.9, 3 LOTURIA...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU DOTARE LABORATOARE DE INFORMATICA DIN
UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE NIVEL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL/UNITATE CONEXĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER,
MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”,
LINIA INVESTIȚIONALĂ I.9, 3 LOTURIAchiziția contractului de furnizare echipamente digitale pentru dotare laboratoare de informatică
din rețeaua de învățământ de nivel primar, gimnazial și liceal/unități conexe prin intermediul liniei investiționale I.9 va
contribui la îndeplinirea obiectivului specific al proiectului referitor la: Asigurarea infrastructurii și resurselelor tehnologice
necesare pentru unitățile de învățământ preuniversitar, permițând accesul elevilor la tehnologie prin laboratoare informatice
și echipamente dedicate.Având în vedere volumul mare de produse (diversitatea și cantitatea produselor solicitate) ce fac
obiectul acestei achiziții și necesitatea evidențierii acestora pe fiecare școală în parte (beneficiar final al investiției),
cât și timpul de livrare al produselor, au condus la lotizarea și gruparea lor astfel:Lot 1 - Echipamente IT/digitale Laborator
Informatică, Lot 2 - Echipamente IT/digitale Laborator Informatică, Lot 3 - Echipamente IT/digitale Laborator Informatică
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati
- Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de
depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire
vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea
contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit
conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate
de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor
solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum urmează:- in a 24-a zi înainte de data limita de depunere
a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de
depunere a ofertelor;- in a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise
de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.