Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU DOTARE LABORATOARE DE INFORMATICA DIN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT DE NIVEL PRIMAR, GIMNAZIAL ŞI LICEAL/UNITATE CONEXĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI", LINIA INVESTIŢIONALĂ I.9, 3 LOTURI
Achiziţia contrac...
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU DOTARE LABORATOARE DE INFORMATICA DIN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT DE NIVEL PRIMAR, GIMNAZIAL ŞI LICEAL/UNITATE CONEXĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI", LINIA INVESTIŢIONALĂ I.9, 3 LOTURI
Achiziţia contractului de furnizare echipamente digitale pentru dotare laboratoare de informatică din reţeaua de învăţământ de nivel primar, gimnazial şi liceal/unităţi conexe prin intermediul liniei investiţionale I.9 va contribui la îndeplinirea obiectivului specific al proiectului referitor la: Asigurarea infrastructurii şi resurselelor tehnologice necesare pentru unităţile de învăţământ preuniversitar, permiţând accesul elevilor la tehnologie prin laboratoare informatice şi echipamente dedicate.
Având în vedere volumul mare de produse (diversitatea şi cantitatea produselor solicitate) ce fac obiectul acestei achiziţii şi necesitatea evidenţierii acestora pe fiecare şcoală în parte (beneficiar final al investiţiei), cât şi timpul de livrare al produselor, au condus la lotizarea şi gruparea lor astfel:
Lot 1 - Echipamente IT/digitale Laborator Informatică,
Lot 2 - Echipamente IT/digitale Laborator Informatică,
Lot 3 - Echipamente IT/digitale Laborator Informatică
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- in a 24-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- in a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.