Feedback
I.D.: 60221857

Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software

Data publicarii
23.08.21 Exista 278.277 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
08.09.21
Pretul estimativ:
836.999,10 RON - 836.999,10 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 24.08.21 Publicat la 04.09.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software, conform caietului de sarcini, dupa cum urmeaza: • Lotul 1 – Sistem de back-up • Lotul 2 - Calculatoare şi licenţe software • Lotul 3 – Licenţe antivirus şi licenţe Adobe (1 an) • Lotul 4 – Monitoare • Lotul 5 – Echipamente IT – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă • Lotul 6 – Licenţe software – Inspectoratul pentru Situaţii de Ur...
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software, conform caietului de sarcini, dupa cum urmeaza: • Lotul 1 – Sistem de back-up • Lotul 2 - Calculatoare şi licenţe software • Lotul 3 – Licenţe antivirus şi licenţe Adobe (1 an) • Lotul 4 – Monitoare • Lotul 5 – Echipamente IT – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă • Lotul 6 – Licenţe software – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă • Lotul 7 – Echipamente IT şi licenţe software – Centrul Militar Zonal • Lotul 8 - Echipamente IT şi licenţe software – STPS Valoarea estimat a contractului de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software este de 836.999,10, respectiv: • LOT 1: 63.025,00 lei fără T.V.A. • LOT 2: 470.588,00 lei fără T.V.A. • LOT 3: 21.848,70 lei fără T.V.A. • LOT 4: 15.210,00 lei fără T.V.A. • LOT 5: 47.033,60 lei fără T.V.A. • LOT 6: 123.000,00 lei fără T.V.A. • LOT 7: 90.235,00 lei fără T.V.A. • LOT 8: 6.058,80 lei fără T.V.A. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează: - cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 12.10.21
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 20.07.22
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 12.11.21
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 06.07.23
Contract de achiziţie publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ŞI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENŢĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII" SFÂNTA MARIA" IAŞI cod SMIS 12117, 4 loturi. 06.09.23
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software 23.10.23
Contract de achiziție publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCȚIONALĂ REGIONALĂ DE URGENȚĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENȚĂ PENTRU COPII” SFÂNTA MARIA” IAȘI cod SMIS 12117, 4 loturi.  
Contract de achiziție publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCȚIONALĂ REGIONALĂ DE URGENȚĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENȚĂ PENTRU COPII” SFÂNTA MARIA” IAȘI cod SMIS 12117, 4 loturi.  
Contract de achiziție publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCȚIONALĂ REGIONALĂ DE URGENȚĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENȚĂ PENTRU COPII” SFÂNTA MARIA” IAȘI cod SMIS 12117, 4 loturi.  
Furnizare echipamente în cadrul proiectului "DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI TEHNIC HARALAMB VASILIU", proiect F-PNRR-SmartLabs-2023-0858, nr. de contract finanţare 256Smart/2023 07.06.24