Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software, conform caietului de sarcini, dupa cum urmeaza:
• Lotul 1 – Sistem de back-up
• Lotul 2 - Calculatoare şi licenţe software
• Lotul 3 – Licenţe antivirus şi licenţe Adobe (1 an)
• Lotul 4 – Monitoare
• Lotul 5 – Echipamente IT – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă
• Lotul 6 – Licenţe software – Inspectoratul pentru Situaţii de Ur...
Contract de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software, conform caietului de sarcini, dupa cum urmeaza:
• Lotul 1 – Sistem de back-up
• Lotul 2 - Calculatoare şi licenţe software
• Lotul 3 – Licenţe antivirus şi licenţe Adobe (1 an)
• Lotul 4 – Monitoare
• Lotul 5 – Echipamente IT – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă
• Lotul 6 – Licenţe software – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă
• Lotul 7 – Echipamente IT şi licenţe software – Centrul Militar Zonal
• Lotul 8 - Echipamente IT şi licenţe software – STPS
Valoarea estimat a contractului de achiziţie publică de furnizare echipamente IT şi licenţe software este de 836.999,10, respectiv:
• LOT 1: 63.025,00 lei fără T.V.A.
• LOT 2: 470.588,00 lei fără T.V.A.
• LOT 3: 21.848,70 lei fără T.V.A.
• LOT 4: 15.210,00 lei fără T.V.A.
• LOT 5: 47.033,60 lei fără T.V.A.
• LOT 6: 123.000,00 lei fără T.V.A.
• LOT 7: 90.235,00 lei fără T.V.A.
• LOT 8: 6.058,80 lei fără T.V.A.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.