Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE PENTRU ATELIERELE DE PRACTICA DIN
UNITATILE DE INVATAMANT PROFESIONAL SI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE
DIGITALE A UNITATILOR DE INVAȚAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITĂTILOR CONEXE DIN JUDETUL IASI”, LINIA INVESTIȚIONALĂ - I.14,
4 LOTURI,Achiziția de materiale ...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE PENTRU ATELIERELE DE PRACTICA DIN
UNITATILE DE INVATAMANT PROFESIONAL SI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE
DIGITALE A UNITATILOR DE INVAȚAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITĂTILOR CONEXE DIN JUDETUL IASI”, LINIA INVESTIȚIONALĂ - I.14,
4 LOTURI,Achiziția de materiale și echipamente digitale de specialitate pentru atelierele de practică din unitățile de învățământ
profesional și tehnic (IPT) prin intremediul liniei investiționale I.14, va contribui la dezvoltarea infrastructurii educaționale
a (bazei materiale) a atelierelor de practică din cadrul unităților de învățământ profesional și tehnic din județul Iași
și va facilita procesul de învățare și predare prin investiții în materiale didactice, echipamente de specialitate moderne
cât și instrumente digitale adecvate. Având în vedere volumul mare de echipamente ce fac obiectul acestei achiziții, diversitatea
acestora, precum și necesitatea evidențierii acestora pe fiecare școală în parte a condus la lotizarea și gruparea lor astfel:Lotul
1 - Echipamente digitale pentru atelierele de practicăLotul 2 - Echipamente digitale pentru atelierele de practicăLotul 3
- Echipamente digitale pentru atelierele de practicăLotul 4 - Echipamente digitale pentru atelierele de practicăOrice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire,
cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea
I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
18 zile.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea
”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările
de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea
contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea
contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum
urmează:- in a 24 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii
economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- in a 12 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor,
pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.