Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE PENTRU ATELIERELE DE PRACTICA DIN UNITATILE DE INVATAMANT PROFESIONAL SI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVAŢAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITĂTILOR CONEXE DIN JUDETUL IASI", LINIA INVESTIŢIONALĂ - I.14, 4 LOTURI,
Achiziţia de materiale şi echipamente d...
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE PENTRU ATELIERELE DE PRACTICA DIN UNITATILE DE INVATAMANT PROFESIONAL SI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVAŢAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITĂTILOR CONEXE DIN JUDETUL IASI", LINIA INVESTIŢIONALĂ - I.14, 4 LOTURI,
Achiziţia de materiale şi echipamente digitale de specialitate pentru atelierele de practică din unităţile de învăţământ profesional şi tehnic (IPT) prin intremediul liniei investiţionale I.14, va contribui la dezvoltarea infrastructurii educaţionale a (bazei materiale) a atelierelor de practică din cadrul unităţilor de învăţământ profesional şi tehnic din judeţul Iaşi şi va facilita procesul de învăţare şi predare prin investiţii în materiale didactice, echipamente de specialitate moderne cât şi instrumente digitale adecvate.
Având în vedere volumul mare de echipamente ce fac obiectul acestei achiziţii, diversitatea acestora, precum şi necesitatea evidenţierii acestora pe fiecare şcoală în parte a condus la lotizarea şi gruparea lor astfel:
Lotul 1 - Echipamente digitale pentru atelierele de practică
Lotul 2 - Echipamente digitale pentru atelierele de practică
Lotul 3 - Echipamente digitale pentru atelierele de practică
Lotul 4 - Echipamente digitale pentru atelierele de practică
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- in a 24 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- in a 12 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.